۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
عطر فرهنگ و هنر در شهر

این روزها عطر فرهنگ و هنر در پیچ و خم شهر می‌پیچد و شوق را در نصف جهان پراکنده می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این هفته علاوه بر اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان فضای شهر را پر از عطر فرهنگ کرده است می‌توان به محیط‌های هنری نیز سری زد تا از فرهنگ و هنر شهر بهره برد.

گالری‌ها:

گالری نگرش نمایشگاه عکس "34 شمالی، 46 شرقی" مجموعه آثار علیرضا وثیق‌انصاری را از 11 تا 23 آبان ساعت 10 تا 22 به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه "فرار از خانه پدری" آثار میلاد رجب‌زاده از 11 تا 15 آبان ساعت 16 تا 20 در گالری اکنون برپاست.

نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری نگاه نو از 11 تا 15 آبان ساعت 17 تا 20 آبان میزبان علاقه مندان به هنر است.

اولین نمایشگاه مدرسه صنایع دستی گالری در گالری ایده خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان واقع در ارگ عظیم جهان نما تا 15 آبان برپاست.

نمایشگاه "شکل‌ها در گریز" مجموعه آثار اکبر یادگاری از ۴ تا ۲۴ آبان در گالری متن واقع در خیابان آبشار اول، بعد از بن بست آرش، پلاک ۲۵ ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان هنردوستان است.

گالری سایان واقع در خیابان ابوذر، بن بست امین، نمایشگاه عکس "تهران، غیر رسمی" آثار یوریک کریم‌مسیحی را از ۴ تا ۲۴ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نمایش گذاشته است.

پنجمین نمایشگاه گروهی "طراحی معاصر اصفهان" از ۴ تا ۱۶ آبان ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

مجموعه آثار نقاشی عباس گیاهی با عنوان "خیالی سازی در قلمکاری" از ۴ تا ۱۵ آبان در موزه گرمابه علیقلی آقا از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۳ و ۱۴: ۳۰ تا ۱۷ برپاست.

نمایشگاه "لغزیدن از خط تقسیم" از ۲۷ مهر تا ۲۱ آبان در گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

نمایشگاه آثار نگارگری سمانه امید زاد و آتوسا صادقیان در گالری نقش خانه هنرهای سنتی تا ۱۳ آبان ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

نمایشگاه مفهومی لباس عاشورایی از 12 تا 15 آبان در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی از ساعت 9 تا 17 برپاست.

تئاترها:

اجراخوانی تاریکخانه نوشته‌ی صادق هدایت یکشنبه 13 آبان ساعت 18 در ارگ جهان‌نما، کافه زیرزمین برگزار می‌شود.

نمایش "مرشد عباس" به کارگردانی محمدرضا بزرگزاد از 9 تا 25 آبان ساعت 19 در تالار فرشچیان برای علاقه مندان روی صحنه می‌رود.

نمایش "به روایت سگ زرد برادر شغال" به کارگردانی محمد جواد سجادی از ۵ تا ۱۴ آبان ساعت ۱۸ در سالن تالار هنر روی صحنه می‌رود.

سینماها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم‌های جاده قدیم، سوفی و دیوانه، هشتگ، گرگ‌ بازی، عرق سرد، شعله ور، هزارپا، مغزهای کوچک زنگ زده، تنگه ابوقریب، لازانیا، ماهورا، لس آنجلس تهران و پیشونی سفید ۲ اکران می‌شود.

در سینما سپاهان فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ، لازانیا و لس آنجلس تهران اکران می‌شود و سینما فلسطین اصفهان مغزهای کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران را روی پرده دارد.

فیلم‌های لس آنجلس تهران، هزارپا و مغزهای کوچک زنگ زده در سینما قدس اکران می‌شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، ماهورا، گرگ بازی، لس آنجلس تهران، هشتگ، جاده قدیم، سوفی و دیوانه و لازانیا را اکران می‌کند.

در سینماهای شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ، لس آنجلس تهران و لازانیا، سینما یاسمن شاهین شهر مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ و لس آنجلس تهران و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغزهای کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران اکران می‌شود.

کد خبر 357676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.