تیم یحیی بیخیال صدر نمی‌شود/ اولین برد مسجدسلیمان و سپیدرود

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپیدرود، نفت مسجد سلیمان، تراکتورسازی و پدیده برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

در رشت سپیدرود با تک گل محمد غلامی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۲ از سد پارس جنوبی جم گذشت تا به اولین پیروزی خود در فصل جاری دست پیدا کند.

همچنین نفت مسجد سلیمان نیز در اهواز موفق به پیروزی ۲ بر یک برابر استقلال خوزستان شد. گل‌های نفت مسجد سلیمان را حسین دوستدار در دقیقه ۴۷ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۷ به ثمر رساندند و وحید خشتان در دقیقه ۷۴ تک گل استقلال را زد.

اما در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته تراکتورسازی مهمان پیکان بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به دومین برد متوالی خود برسد. محمد طیبی در دقیقه ۵ و دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۱۰ ابتدا تراکتورسازی را پیش انداختند و تک گل محمد قاضی برای پیکان در دقیقه ۷۴ روی اشتباه عجیب محسن فروزان تنها اختلاف را کم کرد.

ضمن اینکه در آخرین دیدار روز نخست هفته یازدهم لیگ برتر تیم صدرنشین پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان نساجی مازندران بود و با ارائه یک بازی خوب به پیروزی  سه بر صفر رسید تا با این سه امتیاز صدرنشینی خود را در این فصل ادامه دهد.امین قاسمی نژاد، حسین مهربان و محمد قاسمی نژاد سه گل پدیده را به ثمر رساندند.

سایر دیدارهای هفته یازدهم شنبه، دوشنبه و جمعه آینده برگزار می‌شود و تک دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم به زمانی نا معلوم موکول شده است.

کد خبر 357633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.