در ۱۳ آبان دست آمریکا از کشور کوتاه شد

برخوار- امام جمعه برخوار گفت: طبق فرمایش امام (ره)، در انقلاب دست شاه و رژیم شاهنشاهی و در تسخیر لانه جاسوسی، دست آمریکا از کشور کوتاه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته شهر دولت آباد اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است، که مرحوم حضرت امام (ره) این اقدام را انقلاب دوّم نامیدند.

وی تصریح کرد: جنایتهای آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب شروع شد و بعد از آن که اسناد و مدارک از سفارتخانه بدست آمد، مشخص شد که آمریکا در تمامی مشکلاتی که برای انقلاب پیش می آید دخالت دارد.

اما جمعه برخوار گفت: دشمنی آمریکا در طول چهل سال گذشته نه تنها کم نشده است بلکه روز به روز بیشتر شده و افرادی که امروزه جزء حکام آمریکا محسوب می شوند، دشمن ترین افراد نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشورمان اعمال کرده اند.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: بررسی ها نشان می دهد که تحریم هیچ کشوری را از پای در نمی آورد هدفی که آمریکا از تحریم دنبال می کند این است که کشور و مسئولان نظام را وادار به تسلیم کند.

وی اظهار کرد: در این برهه کنونی آنچه که باید بدانیم این است که آمریکا کشوری با مشکل های فراوان است و قوی نیست، چون ۲۱ ایالت آمریکا بدهی دارند و کشوری به هم ریخته است و اولویت مسئولان این کشور رفع مشکلات اقتصادی است به همین جهت به جنگ که هزینه سنگین دارد فکر نمی کنند؛ موقعیت نظام اسلامی و وضعیت آن به خوبی و مستحکم شده است و می تواند در مقابل تحریم‌های دشمن مقاومت کند و تحریم‌ها را دور بزند، بعضی از کشورهای صنعتی با تحریم‌های آمریکا همراهی نمی کنند و خود مسئولین آمریکا هم به این مطلب اذعان دارند.

امام جمعه برخوار گفت: آمریکا برنامه ریزی کرده اند که از ۱۳ آبان فروش نفت ایران به صفر برسد، که موفق نشده اند به همین جهت آمریکا در این اقدام خود شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام محمود آبادی اظهار کرد: در این برهه زمانی همه مردم باید متحد باشند گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و با مسئولین همراهی کنند، اگر  در برهه کنونی به برنامه دشمن و به شایعات و دروغهایی که از طرف رسانه های بیگانه گفته می شود توجه کنیم ممکن است که ضررهایی متوجه کشور شود ، پس تنها بصیرت و آگاهی مردم و پیروی از ولابت آن را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ آبان وظیفه است که یکبار دیگر اعلام انزجار و نفرت از آمریکا شود اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، شکست برنامه های دشمن را به دنبالخواهد داشت و نشان خواهد داد که آمریکا ریشه تمامی مشکلات جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه برخوار با گرامیداشت ۱۱ آبان روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در این روز ۴۳ شهید شهرستان برخوار که در عملیات محرم در سال ۱۳۶۰ به درجه رفیه شهادت رسیدند تشییع شدند.

حجت الاسلام محمود آبادی خاطرنشان کرد: شهرستان برخوار سابقه درخشانی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی خصوصاً در دفاع مقدس دارد و شهدا و ایثارگران عزیزی داریم که نقش آنها در تاریخ بدیهی است و یاد و خاطره آنها در حافظه تاریخ ثبت شده است؛ نسل‌های جدید باید با آن‌ها آشنا شوند تا به اینکه چنین افراد شجاعی را داشته اند افتخار کنند.

وی اظهار کرد:  امسال پیاده روی اربعین در کمال آرامش و امنیت و با شکوه انجام شد و عشق و محبت امام حسین (ع) سبب شد که مردم بی توجه به مسائل اقتصادی در این پیاده روی شرکت کنند و جلوه دیگری از عشق و دلدادگی خود به آن حضرت را نشان دهند.

کد خبر 357597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.