برخی شعار شفافیت می‌دهند و محرمانه عمل می‌کنند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید با شفافیت با مردم سخن بگویند، متأسفانه در حال حاضر شفافیت تنها در حد شعار باقی مانده و به آن عمل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با موضوع سرمایه‌گذاری، اشتغال و رفع موانع تولید برگزار شد، اظهار کرد: در جهان بعضی از کشورها با رشد اقتصادی و بعضی با رکود مواجه هستند که از جمله آن‌ها، کشور ایران است.

وی با بیان اینکه موضوع همه همایش‌هایی که در کشور برگزار می‌شود اقتصاد است، تأکید کرد: اخلاق حلقه مفقوده مناسبات اجتماعی و سیاسی است، بسیاری از مشکلاتی که در جامعه مشاهده می‌شود، نتیجه بی‌توجهی به اخلاق اسلامی است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی ایران به کار برده است و اکنون در آخرین تلاش، سعی می‌کند با ایجاد مشکلات اقتصادی به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه همه مشکلات کشور ناشی از دشمنی آمریکا و اسراییل نیست، تأکید کرد: برخی افراد در داخل کشور به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می‌کنند و با ایجاد ناامیدی در بین مردم، به دشمنان خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با شفافیت با مردم سخن بگویند، متأسفانه در حال حاضر شفافیت تنها در حد شعار باقی مانده و به آن عمل نمی‌شود.

امام جمعه شهرضا گفت: باید آمار دقیق بیکاران، کارگران اخراجی، واحدهای صنعتی فعال و تعطیل شهرستان ارایه شود.

حجت الاسلام یعقوبی بیکاری را مهمترین معضل جامعه برشمرد و افزود: وقتی کار نباید و معیشت مردم با مشکل مواجه باشد، نمی‌توانیم توقع زیادی هم از آنان داشته باشیم.

وی با اشاره به ناکارآمدی برخی از مدیران، تصریح کرد: مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند، اگر مدیرانی که توان خدمت ندارند تغییر نکنند، خلاف عدالت و دستور اسلام و فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل شده است.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: برخی از افراد می‌خواهند مشکلات همچنان باقی باشد و آنان نیز در مناصب مدیریتی بمانند، این کار صحیح نیست و خلاف دستورات اسلام است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه برخی از مدیران با بی‌تفاوتی کار می‌کنند، تصریح کرد: پس از عزل و نصب برخی از مدیران همچنان مشکلات مردم باقی است و کسی جوابگوی آن نیست در حالی که باید با نظارت قوی، از افراد خواسته شود تا پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی فرصت مناسبی برای رقابت‌های سیاسی و اختلاف نیست؛ اکنون زمان تلاش برای حل مشکلات مردم و خدمت به آنان است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به درپیش بودن ۱۳ آبان، تأکید کرد: دشمن می‌خواهد شیرینی چهلمین سال پیروزی انقلاب را در کام ملت ایران تلخ کند، اما تجربه تاریخی انقلاب ثابت کرده است که این بار نیز شکست می‌خورد.

کد خبر 357568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.