هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: برخی اشتباهات تیم به خاطر این است که در ابتدای فصل هستیم، هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم و امیدوارم در بازی های بعدی این اشتباهات کمتر شود و هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

معصومه اسماعیل زاده پس از پیروزی تیم بسکتبال بانوان نامی نو مقابل تیم خانه بسکتبال بندر عباس در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در کوارتر های اول و دوم بازی خوبی ارائه دادیم اما در پاس ها گاهی اشتباه داشتیم، در کوارتر سوم اشتباهاتمان کمتر شد و بازی بهتر به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: برخی اشتباهات تیم به خاطر این است که در ابتدای فصل هستیم و هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم، کواتر آخر را بیشتر با ضد حمله پشت سر گذاشتیم و دفاع های بهتری انجام دادیم اما امیدوارم در بازی های بعدی این اشتباهات کمتر شود و هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو تصریح کرد: در لیگ امسال رقیب اصلی ما تیم بهمن تهران است چرا که این تیم چند ملی پوش و مربی خوبی دارد. اما ما هم تمام تلاشمان را می کنیم و مطمئنم در بازی مقابل این تیم عملکرد خوبی را نشان خواهیم داد.

اسماعیل زاده ادامه داد: امسال برند نامی نو از تیم بسکتبال بانوان حمایت می کند و این اتفاق خوبی است که رخ داده چرا که اکثر افراد تیم بومی هستند و این باعث پیشرفت بسکتبال اصفهان است.

کد خبر 357566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.