۱۳ آبان غیرت و آزادگی ملت ایران دوباره ثابت می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه «هیهات من الذله، آمریکا رو به افول است» شعار محوری مراسم امسال ۱۳ آبان است، گفت: در این روز فرصتی است که دوباره غیرت و آزادگی ملت ایران به جهانیان به ویژه به آمریکا ثابت شود.  

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری امروز چهارشنبه-۹ آبان- در نشست خبری ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان با بیان اینکه آن مدیریت جهادی که برای اداره جامعه مدنظر است هنوز محقق نشده است، اظهار کرد: مطالبات مادی نباید باعث شود که از ارزش های معنوی خود دست بکشیم. جامعه انقلابی و شهیدپروری که شهید حججی‌ها را به عنوان الگو دارد، همیشه در صحنه حضور دارد و سیلی محکمی به دشمن خواهد زد.  

وی افزود: ۱۳ آبان فرصتی است تا با حضور در صحنه، به دشمن نشان دهیم که فشارها و تحریم‌ها تاثیری در حرکت و عزم مردم نخواهد گذاشت؛ این روز آزادگی و غیرت مردم به همه جهانیان ثابت می شود.

عسگری با بیان اینکه «هیهات من الذله، آمریکا رو به افول است» شعار محوری مراسم امسال ۱۳ آبان،  در کشورانتخاب شده، خاطر نشان کرد: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی باید برای جوانان ایرانی روشن شود و با توجه به فطرت پاک جوانان و نوجوانان ایرانی، انقلاب اسلامی ادامه دار خواهد بود.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: با عقب نشینی، دشمن به جلو حرکت می کند، اما اگر به اصول و ارزش های خود پایبند باشیم، دشمن مجبور به عقب‌نشینی می شود؛ دشمنی آمریکا پیش از انقلاب اسلامی، از زمان کودتای ۲۸ مرداد تا ۸ سال دفاع مقدس نیز بوده وتا اکنون که با تحریم اقتصادی و تشدید آن در ۱۳ آبان است، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی نمونه ای برای تحقق «باطل رفتنی و حق ماندنی است»، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی ۴۰ سال با سرمشق گرفتن از فرهنگ بزرگ عاشورا در مقابل استکبار و یزدیان زمان ایستاده اند که این ملت دوستدار اهل‌بیت با ۴۰ سال ایستادگی در برابر استکبار نیز الگویی برای تمام مردم و ملت‌های منطقه شده اند.

عسگری درادامه با بیان اینکه کمیته‌های متعددی برای گرمیداشت روز ۱۳ آبان تشکیل شده است، افزود: روز ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در اعتراض به رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی است؛ از این رو برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، سخنرانی در مساجد و مدارس و استفاده از تریبون نماز جمعه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است.

عسگری در خصوص برنامه‌های روز ۱۳ آبان افزود: مراسم در روز یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز و پس از سخنرانی و انجام مراسم یک راهپیمایی نیز از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان باغ گلدسته و ابتدای خیابان پاسداران انجام خواهد شد و سخنران مراسم اصفهان نیز سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور خواهد بود.

کد خبر 357456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.