ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشهد به نام شهدای آتش‌نشان نامگذاری می‌شوند

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط ‌زیست شورای شهر مشهدمقدس گفت: آتش‌نشانان در خدمت‌رسانی به مردم از جایگاه والایی برخوردارند و لذا به منظور تکریم شهدا این مجموعه، درصدد هستیم ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام این عزیزان مزین شود تا پیوسته در یاد و خاطره همگان باشند.

به گزارش ایمنا، محمد حاجیان شهری ظهر امروز (دوشنبه) و در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت «حمید نوروزی» با تسلیت این حادثه تلخ به تمامی شهروندان و خانواده این شهید فداکار، اظهارکرد: آتش‌نشانان در خدمت‌رسانی به مردم از جایگاه والایی برخوردارند و لذا به منظور تکریم شهدا این مجموعه، درصدد هستیم ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام این عزیزان مزین شود تا پیوسته در یاد و خاطره همگان باشند.

وی افزود: آتش‌نشانانی که جان خود را حین مأموریت از دست می‌دهند، با عنوان «شهید خدمت» شناخته می‌شوند و لذا از طریق شورای عالی استان‌ها درصدد هستیم بنیاد شهید ایشان را تحت حمایت و پوشش خود قرار دهد.

حاجیان شهری گفت: آتش‌نشانان به دلیل شرایط خاص خدمتی باید از نظر رفاهی و تسهیلات در کانون توجه باشند؛ شورای پنجم شهر مشهد بدنبال ارتقاء این تسهیلات بوده تا خدمات بهتری به ایشان ارائه و خانواده‌های این عزیزان هم در صورت هر اتفاق ناگواری از این مزایا برخوردار باشند

کد خبر 357361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.