زمین‌های گل نرگس آزادسازی می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : آزادسازی زمین‌های گل نرگس با همکاری ارتش صورت می‌گیرد، امیر آذر افروز، ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده است.

فتح الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مقدار زیادی از اراضی جنوب و نقاط دیگر شهر اصفهان در اختیار ارتش است، اظهار کرد: ارتش برای آزادسازی برخی از اراضی برای توسعه شهری از جمله بزرگراه شهید اقارب پرست در جنوب شهر، ادامه شهید همت که از اراضی ارتش عبور کرد و حتی بزرگراه های جنوب شهر از جمله شهید کشوری همکاری خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه آزادسازی زمین‌های گل نرگس نیز با همکاری ارتش صوررت می‌گیرد، اظهار کرد: امیر سرتیپ محسن آذر افروز، ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از گذشته تا کنون ارتش همکاری‌های بسیار نزدیکی با مجموعه مدیریتی  شهر اصفهان در جهت رفع مشکلات شهری داشته است، ادامه داد:  ارتش به ازای همکاری‌هایی که با مدیریت شهری در راستای اجرای پروژه‌های شهری داشته است درخواست ملاحظاتی در نرخ گذاری عوارض ساخت و ساز مسکن برای کارکنان ارتش را داشت که قطعاً شهرداری در این زمینه نه تنها با ارتش بلکه با همه ارگان هایی که قصد خانه دار کردن کارکنان و دیگر اقشار جامعه را داشته باشند، همکاری خواهد کرد.

وی در خصوص انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر اصفهان نیز اظهار کرد: ارشد نظامی در خصوص اجرای این طرح  آمادگی خود را اعلام کرد. طبق  مصوبات قانونی چنانچه ساختمان‌ها و امکانات مورد نیاز برای نیروهای ارتش فراهم شود  این طرح اجرایی خواهد شد؛ البته باید توجه داشت رسیدن به این نقطه  زمان‌بر بوده و مشکلاتی خواهد داشت.

کد خبر 357307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.