۱۳ آبان، تجلی هویت و استقلال ملی مردم ایران است

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: با توجه به اینکه دشمنان این مرز و بوم برای براندازی نظام طرح و برنامه ریزی کرده‌اند باید ۱۳ آبان امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی در ستاد برگزاری ۱۳ آبان این شهرستان با بیان اینکه این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران است، اظهار کرد: ۱۳ آبان در تقویم کشور به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسانده است، این روز بزرگ تجلی هویت و استقلال ملی مردم ایران است.

فرماندار خوانسار تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان این مرز و بوم برای براندازی نظام طرح و برنامه ریزی کرده‌اند باید ۱۳ آبان امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی تصریح کرد: اهمیت این روز باید برای دانش آموز بازگو شود تا با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

کمالی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اسناد و مدارکی توسط دانشجویان کشف شد که امام این واقعه مهم را به انقلاب دوم نام‌گذاری کرد.

نظام اسلامی در جهان در حال گسترش است

در ادامه حجت الاسلام رسول خواجه کریمی، امام جمعه خوانسار با بیان اینکه دوری از طاغوت و تحت سلطه طاغوت نرفتن پیروی از دستورات خداوند است، اظهار کرد: یکی از آرمان‌های بزرگ قرآن مبارزه با طاغوت و طاغوتیان است و نظام اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی همیشه آماده باشد.

امام جمعه خوانسار گفت: نظام اسلامی در جهان در حال گسترش است و تا نابودی کامل طاغوت ادامه دارد، نظام اسلامی از قوت و اقتدار بیشتری برای مبارزه با استکبار جهانی برخوردار است.

خواجه کریمی تصریح کرد: نظام اسلامی برای استکبار قابل تحمل نیست و از هر مبارزه‌ای علیه نظام اسلامی دست برنخواهد داشت.

کد خبر 357279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.