افزایش ۱۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز اعمال افزایش ۱۰ درصدی کرایه تاکسی‌های شهر در سال ۹۷ با کالیبره و به‌روزرسانی تاکسیمترها خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار کرد: پس از بررسی کارشناسی لایحه تعیین تعرفه بهای خدمات تاکسیرانی در شورای اسلامی شهر، نرخ نهایی تاکسی‌های مشهد برای سال ۹۷ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد مبنای محاسبه کرایه تاکسی‌ها، تاکسیمتر بوده و کالیبره و به‌روز کردن مبنای محاسبه تعرفه بر اساس نرخ‌های جدید نیازمند زمان است، ادامه داد: تا کنون مصوبه افزایش نرخ تاکسی‌ها هنوز اجرا نشده است اما از هفته جاری به‌تدریج و با کالیبره شدن تاکسیمترها، در خطوط مختلف این افزایش نرخ اعمال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد تصریح کرد: این عملیات از این هفته آغاز و نهایتاً تا دو هفته دیگر همه تاکسی‌های سطح شهر با به‌روز کردن تاکسیمترهای خود با نرخ‌های جدید مصوبه شورای شهر، تعرفه جدید را از مسافران خود دریافت می‌کنند.

علوی‌مقدم گفت: از این به بعد نرخ کرایه تاکسی‌های شهر مشهد بر اساس تاکسیمتر، هم در ورودی و هم در پیمایش، ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 357202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.