۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
لغزیدنی از جنس خطوط تقسیم

گاهی باید در میان خط ها لغزید، همان خط هایی که مرزها را در ذهن درست می کنند؛ این بار از خط تقسیم عبور می کنیم تا در میان خطوط پیچ در پیچ نقاشی به هنری از جنس معاصر برسیم.

حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه "لغزیدن از خط تقسیم" اظهار کرد: در این نمایشگاه در زمینه هنر معاصر فعالیت می‌کنیم و سبک و سیاق خاصی را دنبال نمی‌کنیم. اما مدیوم‌های مختلفی در آن به چشم می‌خورد.

این هنرمند افزود: این سومین نمایشگاه این گروه است. همیشه سعی کردیم نمایش‌هایمان را در فضاهای متفاوتی اجرا کنیم. نخستین اجرای گروهمان در استودیو یک هنرمند معروف بود. در آینده نیز برای امتحان کردن فضاهای تازه برنامه داریم.

وی در خصوص نمایشگاه لغزیدن از خط تقسیم گفت: این نمایشگاه شامل سه مجموعه کلی است که جمع آوری شده‌اند و زمان زیادی را می‌طلبند. اطلاعات در این نمایشگاه به صورت غیر مستقیم به مخاطب داده می‌شود و در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد و مخاطبی که شاهد این آثار باشد ارتباط و خط مستقیم میان آثار را کشف می‌کند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "لغزیدن از خط تقسیم" مجموعه آثار حسین حسینی، ایمان ایزدی‌نیا و داوود درا تا ۲۱ آبان ماه در گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم، بن بست فرشید از ساعت ۱۱ تا ۱۹ دایر است.

کد خبر 357127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.