آبان با هنر به شهر روح می بخشد

آبان وارد شهر شد و در سبدش یک دنیا هنر را جا داده است و با خود هنر آورده تا شاید بتواند رنگ را به دیوار بریزد و نور را به صحنه ببخشد و پرده‌ها را پر از شور و نشاط کند آبان با هنر آمده است.

به گزارش ایمنا، در این هفته فرهنگ و هنر رنگ و بوی دیگری می‌گیرد و همراه با ماه جدید پاییز تحولی دوباره در برنامه‌ها رخ می‌دهد.

گالری‌ها:

نمایشگاه "شکل‌ها در گریز" مجموعه آثار اکبر یادگاری از ۴ تا ۲۴ آبان در گالری متن واقع در خیابان آبشار اول، بعد از بن بست آرش، پلاک ۲۵ ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان هنردوستان است.

گالری سایان واقع در خیابان ابوذر، بن بست امین، نمایشگاه عکس "تهران، غیر رسمی" آثار یوریک کریم‌مسیحی را از ۴ تا ۲۴ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نمایش گذاشته است.

پنجمین نمایشگاه گروهی "طراحی معاصر اصفهان" از ۴ تا ۱۶ آبان ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

مجموعه آثار نقاشی عباس گیاهی با عنوان "خیالی سازی در قلمکاری" از ۴ تا ۱۵ آبان در موزه گرمابه علیقلی آقا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ برپاست.

نمایشگاه "زندگی‌ام کارهایم کارهایمان" مروری بر آثار بهارک کشانی از ۳ تا ۱۰ آبان در خانه صفوی واقع در خیابان خاقانی در ساعات ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳ میزبان هنردوستان است.

نگارخانه اصفهان سیتی سنتر نمایشگاه گروهی نقاشی را از ۳ تا ۹ آبان ساعت ۱۰ تا ۲۲ برگزار می‌کند.

نمایشگاه "لغزیدن از خط تقسیم" از ۲۷ مهر تا ۲۱ آبان در گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

نمایشگاه عکس "قاچاق سوری" مجموعه آثار صادق سوری در گالری نگرش از ۲۷ مهر تا ۹ آبان در خیابان خاقانی برپاست.

نمایشگاه آثار نگارگری سمانه امید زاد و آتوسا صادقیان در گالری نقش خانه هنرهای سنتی تا ۱۳ آبان ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

نمایشگاه "جهان موازی" مجموع آثار محمد کرمی پور و شهرزاد امین از ۱۳ مهر تا ۷ آبان در گالری گذار از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برپا می‌شود.

تئاترها:

نمایش "به روایت سگ زرد برادر شغال" به کارگردانی محمد جواد سجادی از ۵ تا ۱۴ آبان ساعت ۱۸ در سالن تالار هنر روی صحنه می‌رود.

سینماها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم‌های جاده قدیم، سوفی و دیوانه، هشتگ، گرگ‌ بازی، عرق سرد، شعله ور، هزارپا، مغزهای کوچک زنگ زده، تنگه ابوقریب، لازانیا، ماهورا، لس آنجلس تهران و پیشونی سفید ۲ اکران می‌شود.

در سینما سپاهان فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ، لازانیا و لس آنجلس تهران اکران می‌شود و سینما فلسطین اصفهان مغزهای کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران را روی پرده دارد.

فیلم‌های لس آنجلس تهران، هزارپا و مغزهای کوچک زنگ زده در سینما قدس اکران می‌شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، ماهورا، گرگ بازی، لس آنجلس تهران، هشتگ، جاده قدیم، سوفی و دیوانه و لازانیا را اکران می‌کند

در سینماهای شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ، لس آنجلس تهران و لازانیا، سینما یاسمن شاهین شهر مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ و لس آنجلس تهران و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغزهای کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران اکران می‌شود.

کد خبر 357109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.