فیلم های تولید شده مرتبط با تخت فولاد جمع آوری می شود

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: جذابیت و نفوذی که فیلم‌ها دارا هستند باعث شد که به تولیدات سینمایی برای تخت فولاد بپردازیم اما در گام اول تصمیم گرفتیم که ببینیم علاقه هنرمندان به تخت فولاد چقدر و به چه حوزه‌ای است.

سید علی معرک نژاد در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: مجموعه تخت فولاد گنجینه ارزشمندی از شخصیت‌ها، مفاخر و حکایت‌های شنیدنی است که بسیاری از آن در سینه مردم شهر اصفهان و حتی کشور نهفته است و در زمینه‌های مختلف  اعلام فراخوان می کنیم تا داده‌ها و اطلاعات مردمی را جمع‌آوری کنیم.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی مذهبی تخت فولاد ادامه داد: در زمینه عکس نیز فراخوانی آماده می‌شود که عکس‌های مرتبط به تخت فولاد که در خانه‌ها و آلبوم‌ها است را جمع‌آوری کنیم یکی از زمینه‌هایی که بسیار علاقه داشتیم به آن بپردازیم فیلم‌های تولید شده پیرامون تخت فولاد بود.

وی افزود: جذابیت و نفوذی که فیلم‌ها دارا هستند باعث شد که به تولیدات سینمایی برای تخت فولاد بپردازیم اما در گام اول تصمیم گرفتیم که ببینیم علاقه هنرمندان به تخت فولاد چقدر و به چه حوزه‌ای است و به همین دلیل فراخوانی ارسال کردیم تا آثار تولید شده با موضوع تخت فولاد را جمع‌آوری کنیم تا متوجه شویم که چه تعداد فیلم با موضوع تخت فولاد یا موضوع‌های مرتبط با آن ساخته شده است.

معرک نژاد با اشاره به اینکه هنرمندان با توجه به علایق خود آثاری تولید کرده‌اند که ما امیدواریم با ارسال این فراخوان بتوانیم این آثار را جمع‌آوری کنیم، گفت: تا ۲۰ آبان ماه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به درگاه الکترونیکی تخت فولاد ارسال کنند و امیدواریم پس از داوری به آثار برگزیده هدایایی پرداخت کنیم. این برنامه با همکاری دفتر تخصصی سینما اجرا می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی مذهبی تخت فولاد ادامه داد: این کار شروعی برای تولید مستندات مرتبط با تخت فولاد خواهد بود و پس از این فراخوان‌های دیگری با موضوعاتی که تا به حال به تصویر کشیده نشده است و در آثار موجود نبوده خواهیم داد و از هنرمندان دعوت می‌کنیم تا به کمک ما بیایند تا آثاری که مدنظر ما است را در یک جشنواره تولید کنند و بتوانیم اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

کد خبر 357095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.