فوتبالی ها چیزی نمی دانند، اما کسی که یک میکروفن دارد همه چیز را می‌داند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کسانی که چندین سال است در فوتبال هستند چیزی نمی‌دانند اما کسی که یک میکروفن دارد همه چیز را می‌داند. در تیم‌های من همه آمارهای مثبت بوده اما اگر این کار را یک مربی خارجی کرده‌ بود در ورزشگاه آزادی مجسمه‌اش را می‌ساختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی سرمربی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری این مسابقه گفت: این پیروزی را به کارگران کارخانه فولاد مبارکه که در کنار کوره هزار و ۶۰۰ درجه گرما را تحمل می‌کنند تا سپاهان به حیات خود ادامه دهد و همچنین این طرفدران که ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردن تقدیم می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود، در شروع بازی بسیار بد ظاهر شدیم و حتی دقیقه پنج و ۱۰ قصد تعویض تعویض و تغییر در ترکیب تیم را داشتم.

وی ادامه داد: هر چه بازی در نیمه اول پیش رفت بهتر شدیم اما در ابتدا نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم و با لایه‌های دفاعی که ایجاد کردیم راه نفوز استقلال را از عمق بستیم. این بازی سه حالت داشت و یک حالت که برد ما بود اتفاق افتاد. به شهامت داور تبریک می‌گویم، درست است که یک پنالتی را برگرداندند اما زمانی که داوری خوب عمل می‌کند باید از او تشکر کرد، کرمانشاهی در نزدیکی صحنه‌ها بود و به تیم داوری تبریک می گویم.

سرمربی تیم سپاهان درباره شانس تیم ملی در جام ملت‌ها، تصریح کرد: صعود به جام جهانی آسان ولی نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها سخت است و نباید به تیم ملی فشار آورد. باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل و احترام باشد که متاسفانه در این هشت سال وجود نداشته، هر ادبیاتی که خواستند بکار بردند و نفر آخر هم که حمید استیلی بود. یک سری آدم‌ها هستند که بله قربان‌گو این عزیزان شدند و نمی شود کاری کرد. 

وی افزود: تیم ملی باید با آرامش هدف‌های خود را دنبال کند و به لیگ احترام بگذارد اما من مطمئنم که لیگ را نمی‌بیننند. در رابطه با انتخاب بازیکن باید به افکار فرد مسئول احترام بگذاریم و فردا او باید جوابگو باشد، همانطور که من‌را دادگاهی کردند. البته از این آقایان سوال و جواب نمی‌کنند و از آنها حماسه می‌سازند، دوره گذشته باخت به عراقی که حتی لیگ نداشت تبدیل به حماسه شد اما ما چون به کره باختیم دادگاهی شدیم. 

قلعه نویی درباره صحنه‌ای که داور پنالتی سپاهان را برگرداند تاکید کرد: تیم داوری و کرمانشاهی بسیار خوب عمل کردن و در اجرای قانون و مدیریت بازی موفق بودند. درباره صحنه پنالتی باید فیلم بازی را ببینم اما کرمانشاهی که خود اعلام پنالتی کرد نسبت به کمک اول که رای به برگشت پنالتی داد به صحنه نزدیکتر بود. همه می دانند سپاهان و نساجی بیشترین ضرر را از داوری کردند.

سرمربی تیم سپاهان درباره خریدهای فصل سپاهان مانند کومان و انتقادهایی که در اول فصل به آنها می‌شده خاطر نشان کرد: از اولین روزی که من کار مربیگری آغاز کردم یک سری از افراد بودند که انتقادهای خودشان را ادامه می دهند. همیشه بر اساس افکار تاکتیکی بازیکنان را به خدمت گرفته‌ام، خیلی از بازیکنان را یک سری از تیم ها نخواستند ولی ما آنها را جذب کردیم مانند سجاد شهباززاده که تاثیرش را در بازی تیمی می‌بینیم.

وی اضافه کرد: به حرف‌های برخی افراد نباید اعتنایی کرد، دوستان تبلیغاتی علیه کی روش استنلی تبلیغات منفی کردند اما او دو میلیون دلار قیمت دارد، کسانی که چندین سال است در فوتبال هستند چیزی نمی‌دانند اما کسی که یک میکروفن دارد همه چیز را می‌داند. در تیم‌های من همه آمارها از جمله بیشترین گل زده، کمترین گل خورده، آقای گلی و... مثبت بوده اما اگر این کار را یک مربی خارجی کرده‌ بود در ورزشگاه آزادی مجسمه‌اش را می‌ساختند.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا از تعویض‌های خود راضی بودید یا خیر؟ اظهار کرد: صددرصد راضی بودم و همه تیم زحمت کشیدند اما از کیفیت بازی تیم راضی نبودم. بالاخره تیم مقابل ما استقلالِ متحول شده در چند هفته اخیر بود، تعویض علی کریمی هم به نفع ما شد اما در مجموع به این بچه‌ها باید افتخار کرد.

کد خبر 357068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.