پاورکاران شهرضا قهرمان کشور شدند

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم پاورلیفتینگ بزرگسالان شهرضا، قهرمان مسابقات کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور در پیکان شهر تهران، اظهار کرد: تیم‌های اعزامی از شهرضا در رده‌های سنی جوانان و نوجوان به مقام سوم تیمی و در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی تصریح کرد: «امید تیبا» مقام نخست و عنوان قهرمان قهرمانان، علی مرادپور و ایمان طاهری به صورت مشترک مقام نخست و ایمان طبیبیان مقام دوم رده سنی نوجوانان را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: در رده سنی جوانان، حمیدرضا انصاری مقام سوم را کسب کرد، همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز علیرضا رضایی مقام نخست و عنوان قهرمان قهرمانان، جاوید عسگرزاده مقام نخست و عنوان قهرمان قهرمانان با لوازم، احمدرضا بابا احمدی مقام نخست، مصطفی خادمی و شهریار گلابلو به صورت مشترک مقام دوم را به دست آوردند.

انصاری با بیان اینکه بسکتبالیست‌های شهرضایی نیز عناوین برتر بخش پرتاب آزاد رقابت‌های استان را کسب کردند، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی آزاد و با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های شهرضا و فریدونشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پاین این رقابت‌ها سینا خداوردی پور و امیرحسین مهتابیان از تیم شهرضا، به ترتیب عناوین نخست و دوم و سعید سلیمانی از نجف آباد مقام سوم را کسب کردند.

کد خبر 356794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.