انتقال ریلی نهاده‌های دام و طیور از مبادی کشور به اصفهان

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان از فراهم شدن شرایط انتقال ریلی نهاده‌های دام و طیور از مبادی کشور به استان اصفهان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای بهینه‌سازی حمل و نقل و رفاه حال تولیدکنندگان، انجام گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان علی‌اکبر نجفی اظهار کرد: به‌منظور تسریع در تأمین نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به انبارهای استان، شرایط نقل و انتقال ریلی فراهم شد.

وی بیان کرد: در دو ماه بالغ بر ۱۶هزار و ۶۰۰ تُن انواع نهاده‌های دامی (ذرت، کنجاله سویا و جو) مورد نیاز بخش دام و طیور در استان توزیع شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان همچنین در گفتگو با خبرنگار ایمنا در توضیح بیشتر در مورد نحوه بهره‌برداری از حمل و نقل ریلی در استان اصفهان، گفت: یک سکوی موقت برای تخلیه و ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی در انبارهای مرکزی پشتیبانی امور دام فراهم شده است.

نجفی افزود: تا پایان این هفته اولین محموله برای استان اصفهان از بندر بارگیری و در سکوی مورد نظر تخلیه می‌شود.

وی اضافه کرد: هزینه‌های حمل و نقل ریلی نسبت به حمل و نقل جاده‌ای کمتر است و این کاهش هزینه امکان دارد در قیمت تمام شده خود را نشان دهد اما حجم باری که توسط حمل و نقل ریلی امکان جابه‌جایی آن وجود دارد بسیار کمتر از حمل و نقل جاده‌ای است که دلیل آن کمبود زیرساخت‌های لازم برای حمل ‌و نقل ریلی است.

کد خبر 356598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.