نمازی زاده: فکر نمی کنم برانکو با محسن مسلمان لج کرده باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هر مربی خواسته‌هایی از بازیکن دارد و بازیکن باید در خدمت تیم باشد. مسلمان در هفته‌های اخیر و دو بازی تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته و امیدواریم به جایگاه خودمان برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار کرد: هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند، دیداری جالب و تماشاگرپسند خواهیم دید و امیدوارم پیروز میدان باشیم.

وی افزود کرد: شرایط سپیدرود پس از تغییر کادر فنی بهتر شده اما انتظارات هم از ذوب‌آهن بالا است. با وجود فوتبال خوبی که ارائه کردیم در امر نتیجه‌گیری خوب نبودیم و به دنبال پیروزی در دیدار مقابل سپیدرود هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: قول قهرمانی نداده ام، هدف‌گذاری ذوب‌آهن این است که از سال گذشته بهتر باشیم و این یعنی قهرمان شویم؟ در هشت هفته اول مواردی رخ داد که بخشی به اشتباهات خودمان و به‌ ویژه اشتباهات فردی و برخی به مشکلات داوری علیه تیممان برمی‌گردد.

نمازی با اشاره به پنالتی هایی که برای این تیم گرفته نشد گفت: در حال رفع مسائلی که در زمین به خودمان برمی‌گردد هستیم، امیدواریم در مورد داوری عدالت رعایت شود و در نتیجه حق ذوب‌آهن گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد، تیم‌های ته جدولی بازی دفاعی ارائه می‌دهند و به دنبال گرفتن حداقل امتیاز هستند. در سوی مقابل تیم‌های بالای جدولی نظیر پدیده، پرسپولیس، سایپا و پیکان با اعتمادبه‌نفس بالا دنبال کسب پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: تلاش سپیدرود برای فرار از انتهای جدول، کار ذوب‌آهن را سخت می‌کند. با وجود کریمی مسائل مالی این تیم حل‌شده و از نظر روحی روانی به این تیم کمک می‌کند.

نمازی با اشاره به وضعیت محسن مسلمان تصریح کرد: فکر نمی کنم برانکو با محسن مسلمان لج کرده باشد، هر مربی خواسته‌هایی از بازیکن دارد و بازیکن باید در خدمت تیم باشد. این خواسته‌ها را ما هم داشتیم و ممکن است جاهایی کم‌کاری شده باشد ولی مسلمان در هفته‌های اخیر و دو بازی تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته و امیدواریم به جایگاه خودمان برسیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ، اظهار کرد: این تعطیلات به فوتبال کمک نمی‌کند، آقای کی روش برنامه خود را اول سال به فدراسیون می‌دهد و طبق همین برنامه جلو می‌رود ولی نداشتن بازی‌های دوستانه مناسب برای تیم ملی کشورمان به خاطر بی‌درایتی فدراسیون فوتبال بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: اگر قرار است یک بازی دوستانه برگزار شود، تعطیلات متناسب با همان یک بازی باشد و می‌توانیم تعطیلات کمتری داشته باشیم تا تیم‌های باشگاهی ضرر نکنند. تیم ملی به بازی‌های دوستانه نیاز دارد و فدراسیون باید این بازی‌های دوستانه را برگزار کند تا تیم ملی مهیای جام ملت های آسیا شود.

کد خبر 356374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.