در حساس‌ترین مقطع انقلاب قرار داریم

شهرضا – معاون فرماندار شهرضا گفت: گسترش ایران هراسی و اسلام هراسی با استفاده از امکانات اپوزیسیون خارجی و مبارزه با ارزش‌های دینی مانند حجاب، تنها بخشی از توطئه دشمن در این دوران حساس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین داراب در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: روزهایی که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم‌الله نامیده شده است، نماد استکبار ستیزی و حق‌طلبی مردم ایران است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ معاصر ایران، تصریح کرد: کشورهای استکباری از دوران قاجار همواره به کشور ایران چشم طمع داشتند که در بعضی موارد با درایت و بصیرت افزایی علما و هوشیاری مردم شکست خورند و در بعضی موارد نیز به پیروزی‌هایی دست یافتند.

معاون فرماندار شهرضا با اشاره به تحمیل لایحه کاپیتولاسیون در دوران بعد از انعقاد معاهده ترکمنچای برای اتباع روسیه، خاطرنشان کرد: بعد از آن وضع این امتیاز استعماری، در دوران حکومت پهلوی برای اتباع بیگانه، نمونه‌ای از تلاش‌های بیگانگان برای ضربه زدن به مردم ایران بوده است.

داراب با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگر آمریکا و متحدانش را از منابع ملی ما کوتاه کرد، گفت: امام راحل(ره) دسیسه‌های پنهان و پیدا دشمنان علیه کشور و مردم ایران را نمایان کرد و با آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم، مانع ادامه غارتگری آنان شد.

وی تأکید کرد: تحریم‌های اقتصادی تنها بخشی از اقدمات آمریکا و استکبار جهانی برای نابودی ایران بود که از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

معاون فرماندار شهرضا با بیان اینکه آل سعود کشور عربستان را به عنوان پایگاهی برای اقدامات آمریکا در منطقه تبدیل کرده است، تصریح کرد: این کشور همواره نقش مؤثری در اجرای نقشه‌های ضد ایرانی آمریکا داشته است.

داراب اضافه کرد: ایران و عراق دو کشور قدرتمند منطقه هستند و برای نابودی آن‌ها قداماتی همچون تحمیل جنگ هشت ساله به مردم ایران و یا تشکیل و تقویت گروهک‌های تروریستی نظیر داعش، از طرف آمریکا و اسراییل اجرا شد.

وی اظهار کرد: طرح «تابستان داغ» از طرف مشاور امنیت ملی آمریکا برای براندازی حکومت اسلامی ایران طرح ریزی شد، این برنامه با خرج آمریکا از برجام آغاز و با افزایش تنش‌های اجتماعی دنبال شد.

معاون فرماندار شهرضا تصریح کرد: گسترش ایران هراسی و اسلام هراسی با استفاده از امکانات اپوزیسیون خارجی، مبارزه با ارزش‌های دینی مانند حجاب، تحریف احکام قانونی و اسلامی مانند اعدام و ایجاد چالش برای مؤسسات مالی، بخش‌های دیگری از توطئه دشمن است.

داراب خاطرنشان کرد: طرح «کنشگری اجتماعی» آخرین قدام دشمنان است که پس از ایجاد اختلال اقتصادی در بازار ارز با حمایت گسترده رسانه‌های ضد انقلاب، طرح ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردمی یک ضرورت است، تأکید کرد: اقشار مختلف مردم نباید اجازه دهند که مطالبات آنان دست‌آویزی برای سوء استفاده بیگانگان شود.

معاون فرماندار شهرضا ادامه داد: بصیرت افزایی و روشنگری یک ضرورت است، نسل‌هایی که دوران مبارزات انقلاب و جنگ تحمیلی را درک کرده‌اند، باید حقایق تاریخی را برای جوانان و نوجوانانی که بعد از آن دوران متولد شدند، بیان کنند.

داراب با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه‌ها، تصریح کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید بدانند، جوانان بسیاری برای پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس، جان خود را فدا کردند.

وی اظهار کرد: همه گروه‌های سیاسی کشور در این شرایط باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند، زیرا دشمن در این شرایط از هر اقدام یا سخنی علیه منافع کشور و انقلاب استفاده می‌کند.

کد خبر 356358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.