هوای اصفهان سه درجه سردترمی‌شود/بارش‌های رگباری در اکثر مناطق استان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری در اکثر مناطق استان اصفهان تا سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: در اکثر مناطق استان به ویژه در اردستان، اصفهان، خوانسار، دهق، دهاقان، علویجه، فروگاه شهید بهشتی، فریدون‌شهر، کاشان،کبوتر آباد، بویین میاندشت، میمه نایین، نظنز و ورزنه بارش‌ باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها با سه میلیمتر در میمه گزارش شده است، ادامه داد: بررسی نقشهها بیانگر ادامه بارش‌ها تا سه روز آینده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری به همراه رعد و برق برای اکثر مناطق استان اصفهان طی سه روز آینده پیش‌بینی میشود، اضافه کرد: همچنین در ساعات بامداد و در مناطقی که بارندگی اتفاق می‌افتد مه صبحگاهی نیز پیشبینی می‌شود.

 وی با بیان اینکه در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی میشود، افزود: همچنین با توجه به بارش‌های رگباری در برخی از مناطق احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

جعفری در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اظهار کرد: در این بازه زمانی میانگین دما بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش مییابد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و خنکترین ساعات بین ۲۴ و ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ادامه داد: در این بازه زمانی چوپانان با ۲۹ و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنکترین نقاط استان اصفهان پیش‌بینی میشود.

کد خبر 356073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.