۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
جذب ۱۴۰۰ حامی در ماه محرم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان از استقبال خوب عزاداران حسینی از طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی رنجکش بابیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در نقاط مختلف استان برپا شد، اظهار کرد: مردم نیکوکار اصفهان با اقتدا به سیره اهل‌بیت معصومین،  اقدام به پذیرش حمایت هزار و ۷۰۶  یتیم و فرزند نیازمند اصفهانی کردند.

وی تعداد حامی ثبت‌نام‌شده در محرم امسال را ۱۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در شرایط اقتصادی سخت این روزهای کشور، حمایت این خیران گران‌قدر کمک بزرگی به بهبود وضعیت اقتصادی این فرزندان نیازمند خواهد کرد.

رنجکش به همکاری قریب به ۵۹ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیکوکاران گران‌قدر حمایت از ۱۶ هزار و ۳۸۲ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده‌دارند و مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بیشترین استقبال از این طرح در ایام محرم مربوط به مردم نیکوکار اصفهان است، اضافه کرد: شهرستان‌های اردستان و نجف‌آباد نیز در رتبه‌های بعدی جذب حامیان قرار دارند.

وی به برنامه این نهاد برای جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و ادامه داد: پایگاه های کمیته امداد از روز جمعه بیستم مهر ماه کار خود را شروع کرده و تا روز شهادت آن حضرت بر پا خواهند بود.

رنجکش امکان مشارکت مردم در این طرح را در همه ایام سال فراهم دانست و گفت: نیکوکاران و خیران گران‌قدری که مایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان و یا تارنمای اینترنتی

کد خبر 355924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.