تضعیف امید در جامعه، توطئه دشمن است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تضعیف امید در بین مردم جامعه، توطئه دشمن در با هدف کسب منفعت را محقق می‌سازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به تلاش دشمن در جهت ایجاد ناامیدی و جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بزرگ‌نمایی مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی و بی‌توجهی به پیشرفت‌های کشور از اهداف دشمنان برای ناامیدی مردم از نظام است که باید مراقب چنین حرکت‌هایی باشیم.

وی افزود: تضعیف امید در بین مردم جامعه توطئه دشمن با هدف کسب منفعت را محقق می‌سازد و اگر افرادی با سلایق مختلف سیاسی با سخنرانی و یا اقدام عملی باعث ناامیدی مردم شوند، در مسیر حرکت دشمن گام برداشته و به نظام خیانت کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به پیشرفت و قدرت غیرقابل انکار داخلی، تصریح کرد: چشم‌پوشی از پیشرفت‌ها و رونق صورت گرفته در داخل منجر به ناامیدی می‌شود و در حالی که دشمنان نظام به قدرت این کشور اعتراف می‌کنند نباید در داخل افرادی این دستاوردها را انکار و چشم امید به بیرون داشته باشند.

وی ادامه داد: در داخل کشور بهترین ظرفیت‌ها و استعدادها وجود دارد که بی‌توجهی به آن ها مایه شکست و تضعیف نظام است و اگر به توان داخلی و ظرفیت فعال جوانان توجه کنیم آنگاه کشور به رونق و پیشرفت خواهد رسید و از مشکلات نیز عبور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رشیدیان با اشاره به سخنان ترامپ درباره قدرت نظامی ایران خاطرنشان کرد: ترامپ با بیان این سخن که «ایران در مدت ۱۲ دقیقه قادر به تصرف خاورمیانه است» به دنبال ایجاد ایران‌هراسی در منطقه و در بین سایر جوامع می‌باشد.

وی اضافه کرد: قدرت ایران به قدری برای ترامپ و هم‌پیمانانش وحشت و ترس ایجاد کرده که آرامش آنان را از بین برده، اما آن‌ها به این قدرت ایمان آورده‌اند، ولی در داخل بعضی از مردم قدرت نظامی و توان داخلی را همچنان نشناخته و به قدرت دروغین آمریکا ایمان دارند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی باید در انجام مصوبات مصلحت عمومی را در نظر بگیرد و فرصت را برای دشمنان فراهم نسازد و شورای نگهبان نیز مصوباتی که مخالف با سیاست‌های نظام است را تأیید نکند.

وی همچنین با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: ورزش برای سلامت اجتماعی، جسمی و روحی جامعه لازم است و باید در این مسیر حرکت‌های موثر و پایدار انجام شود.

کد خبر 355847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.