برگزاری نمایشگاه‌ها در رونق اقتصاد گردشگری مؤثر است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها باعث جذب توریست‌های داخلی و خارجی و افزایش مدت ماندگاری آنها در شهر شده و به رونق اقتصاد گردشگری کمک می‌کند.

علی یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ضریب ماندگاری توریست‌ها به واسطه نمایشگاه‌هایی که در شهرها و استانها برپا می‌شود، افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هر هفته یک رویداد اقتصادی برگزار می‌کند و هیئتهای تجاری و بازدیدکنندگانی از داخل و خارج کشور را به اصفهان جذب می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از نمایشگاه به عنوان موتور محرکه اقتصاد نام برد و افزود: اصفهان به عنوان صنعتی‌ترین استان کشور نیازمند نمایشگاهی است که در شأن قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن باشد و نمایشگاه جدید اصفهان که نخستین شهرک نمایشگاهی کشور  و در ۴۷ هکتار زمین در حال اجرا است،  این ظرفیت و قابلیت را دارد و برای تکمیل و راه‌اندازی سریعتر نیاز به تامین اعتبار دارد.

یارمحمدیان با بیان این که اجرای پروژه ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تا کنون پیشرفت خوبی داشته است، گفت: با عملیاتی شدن تعهدات مالی سهامداران آن، مرحله نخست این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: به رغم شرایط سخت اقتصادی، شرکت نمایشگاه‌های اصفهان با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف سعی دارد که چراغ امید را در دل فعالان اقتصادی روشن نگهدارد.

کد خبر 355672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.