علی یارمحمدیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ضریب ماندگاری توریستها به واسطه نمایشگاههایی که در شهرها و استانها برپا میشود، افزایش مییابد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان هر هفته یک رویداد اقتصادی برگزار میکند و هیئتهای تجاری و بازدیدکنندگانی از داخل و خارج کشور را به اصفهان جذب میکند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان از نمایشگاه به عنوان موتور محرکه اقتصاد نام برد و افزود: اصفهان به عنوان صنعتیترین استان کشور نیازمند نمایشگاهی است که در شأن قابلیتها و توانمندیهای آن باشد و نمایشگاه جدید اصفهان که نخستین شهرک نمایشگاهی کشور و در ۴۷ هکتار زمین در حال اجرا است، این ظرفیت و قابلیت را دارد و برای تکمیل و راهاندازی سریعتر نیاز به تامین اعتبار دارد.
یارمحمدیان با بیان این که اجرای پروژه ساخت نمایشگاه بینالمللی اصفهان تا کنون پیشرفت خوبی داشته است، گفت: با عملیاتی شدن تعهدات مالی سهامداران آن، مرحله نخست این پروژه اوایل سال آینده به بهرهبرداری میرسد.
وی اظهار کرد: به رغم شرایط سخت اقتصادی، شرکت نمایشگاههای اصفهان با برگزاری نمایشگاههای مختلف سعی دارد که چراغ امید را در دل فعالان اقتصادی روشن نگهدارد.
نظر شما