کارتن خواب‌ها، فراموش شدگان زندگی اجتماعی در فولادشهر

لنجان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: منتظر اقدامات همه جانبه مسئولان بخش فولادشهر هستیم، چرا که نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند به همکه مسائل رسیدگی کند و بر همین اساس همه مسئولان باید به میدان عمل بیانند چراکه فولادشهر جزء معدود شهرهای استان اصفهان بوده که در آن کارتن خواب وجود دارد.

غلامرضا افشاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره با هنجارشکنان برخورد قاطع داشته و مدافع مال، آبرو، جان و عزت مردم کشور بوده است و در این راه شهدای فراوانی را تقدیم به میهن اسلامی کرده است.

وی با بیان این که سبزپوشان نیروی انتظامی در تداوم راه شهدا در لباس سربازان این مرز و بوم و مجاهدان حقیقی، با چشم‌های بصیر و تیزبین از این خاک و مرز پرگهر دفاع می‌کنند، افزود: با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که امروز در سطح جامعه وجود دارد نیروی انتظامی شهرستان لنجان با قدرت وارد میدان شده و با برگزاری جلسات متعدد با معتمدان و مردم نشان داده است، همواره همراه آن‌هاست و در راستای افزایش میزان احساس امنیت مردم تلاش خواهد کرد و در نظرسنجی‌های انجام شده نیز شاهد افزایش میزان احساس امنیت در شهرستان لنجان بوده‌ایم.

فولاد شهر از داشتن سیستم پایش تصویری محروم است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان وجود پایش تصویری و کنترل الکترونیک را کمک به افزایش امنیت در جامعه دانست و گفت: سیستم پایش تصویری، ضرورتی انکارناپذیر است که متأسفانه در بسیاری از شهرهای شهرستان لنجان همچنان این طرح اجرا نشده در حالی که اجرای این طرح عملیات روانی، پیشگیرانه و پیگیرانه خوبی را همراه دارد و کمبود این مسئله درخور این شهرستان نیست.

وی با بیان این که در دو سال اخیر پیگیر اجرای طرح پایش تصویری در فولادشهر بوده‌‍ایم، عنوان کرد: متأسفانه همچنان فولادشهر از داشتن سیستم پایش تصویری محروم بوده و با وجود پیگیری‌های انجام شده همچنان این مهم تحقق نیافته، بر همین اساس گام بعدی اجرای سیستم پایش تصویری است و تحقق این مهم در شهرهای مختلف شهرستان لنجان از جمله فولادشهر می‌تواند به الگوی دیگر شهرستان‌های استان تبدیل شود.

وی با بیان این که به دلیل استقرار بالای جمعیت شهرستان لنجان در فولادشهر بیش از نیمی از جرایم این شهرستان در بخش فولادشهر به وقوع می‌پیوندد، گفت: در استان اصفهان هفت کلانتری به عنوان کلانتری‌های هدف شناسایی می‌شود که در شهرستان لنجان نیز کلانتری فولادشهر به عنوان کلانتری هدف مشخص شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان یادآور شد: با توجه به حساسیت‌های موجود در بخش فولادشهر در یک سال اخیر افزایش ۲۰ درصدی نیروهای کلانتری بخش فولادشهر را شاهد بودیم، همچنین پایگاه آگاهی در این بخش مستقر شد و در نظر داریم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فولادشهر یگان امداد در این شهر مستقر شود.

کارتن خواب‌ها عامل وقوع جرایم و سرقت‌های خرد هستند

وی با ابراز گلایه از برخی مسئولان بخش فولادشهر به دلیل همراهی نکردن و کمک نکردن به نیروی انتظامی شهرستان، متذکر شد: ما منتظر اقدامات همه جانبه مسئولان بخش فولادشهر هستیم چرا که نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند به تمام مسائل رسیدگی کند و بر همین اساس همه مسئولان باید به میدان عمل بیانند چرا که فولادشهر جزء معدود شهرهای استان اصفهان بوده که در آن کارتن خواب وجود دارد و این افراد خود عامل وقوع جرایم و سرقت‌های خرد هستند.

افشاری با اشاره به ساماندهی نشدن پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی در فولادشهر، تأکید کرد: وجود مجتمع‌های مسکونی در فولادشهر نیازمند پلیس محله بوده و پیشنهاد شد تا مجتمع‌های تجاری و مسکونی با جمعیت خاص، به استفاده از نگهبان محله روی آورند و نیروی انتظامی نیز پلیس‌های محله را آموزش داده و تجهیز کند، اما همچنان این مسئله اجرایی نشده است.

کد خبر 355528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.