سپاهان، برای قهرمانی باید تقویت شود

سرمربی تیم شمشیربازی بانوان سپاهان گفت: در حال حاضر تمریناتمان را با همان نفرات سال گذشته انجام می‌دهیم اما برای اینکه بتوانیم بر سکوی قهرمانی بایستیم باید نفرات جدیدی جذب کنیم.

مریم آچاک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال، اظهار کرد: تاکنون قرارداد تیم با باشگاه سپاهان ثبت نهایی نشده و قرار است در جلسه‌ای که البته تاریخ آن هم مشخص نیست، تکلیف قراردادها مشخص شود. البته از نظر ما همه چیز قطعی است اما باشگاه سپاهان می‌تواند به هر دلیلی از تیمداری در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بانوان خودداری کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تاکنون نه زمان شروع مسابقات از سوی فدراسیون مشخص شده و نه حضورمان در لیگ برتر با نام سپاهان، اما تمریناتمان را مرتباً سه روز در هفته و با همان نفرات سال گذشته انجام می‌دهیم.

آچاک گفت: در حال حاضر ترکیب تیم همان نفرات سال گذشته است اما اگر قرار باشد امسال بر سکوی قهرمانی بایستیم باید در هر اسلحه سه یا چهار شمشیرباز جذب کنیم. سال گذشته سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر بانوان کشور شد ولی باید ببینیم سیاست باشگاه چیست و آیا شرایط برای جذب ملی‌پوش را داریم یا خیر.

سرمربی تیم شمشیربازی بانوان سپاهان تصریح کرد: مجموع نفرات تیم ۱۲ شمشیرباز است که در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر فعالیت دارند و در حال حاضر تیم جوانی داریم که سن آن ها از ۱۸ تا ۲۴ سال است.

کد خبر 355503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.