سرهنگ رضایی: با همکاری شهرداری، آمار تصادفات کاهش یافت

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: آمار جان باختگان تصادفات اصفهان طی شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ رضا رضایی صبح امروز(یکشنبه) در آیین تقدیر از نمونه‌های ترافیکی که در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون با تلاش و همکاری شهرداری اصفهان اقدامات مؤثری در حوزه فرهنگ ترافیک انجام شده که ماحصل آن کاهش آمار تصادفات بوده است؛ اما برای ادامه راه باید همکاری دستگاه‌های مختلف تداوم یابد.

وی با تاکید بر این که حتی یک نفر کشته در تصادفات رانندگی زیاد است، افزود: هدف پلیس راهور از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی است؛ در استان اصفهان با تلاش‌های انجام شده، قرارگاه ویژه کاهش تصادفات در اصفهان تشکیل شده که حوزه راه و راهور را پشتیبانی می‌کند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: اصفهان به گواه پزشکی قانونی تنها استانی است که آمار تصادفات آن در ۱۰ سال گذشته کاهش خوبی داشته به طوری که آمار جان‌باختگان تصادفات اصفهان طی شش ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۳ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته ۲۰۰ نفر در تصادفات شهری استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در کشور ۳۵ درصد جان‌باختگان ناشی از تصادفات موتورسواران هستند، اما در اصفهان این عدد علی‌رغم تمام کاهش‌ها  ۵۵ درصد است که نشان می‌دهد اصفهان باید در این زمینه کار بیشتری انجام دهد.

وی تصریح کرد: با همکاری پویش مردمی ترافیک، آموزش راکبان موتورسیکلت از چهارباغ عباسی و سپس در سایر مناطق شهر آغاز شده و هدف اصلی از اجرای این برنامه قانونمندی موتورسواران است.

کد خبر 355389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.