سرعت زیاد در رانندگی‌، شتاب برای رسیدن به حوادث

سرعت زیاد در رانندگی‌، شتاب برای رسیدن به حوادث است، عجله و شتاب‌زدگی هنگام رانندگی احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، در این‌گونه مواقع تغییر ناگهانی مسیر نیز به طور معمول اتفاق افتاده و حوادث جبران‌ناپذیری را رقم می‌زند، پس بیایید به قوانین راهنممایی و رانندگی احترام بگذاریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، شنبه ساعت ۱۹- مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

در میدان امام علی(ع) ابتدای خیابان عبدالرزاق رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، در مجموعه پل‌های غدیر و شمال پل ابوذر تردد خودروها به خوبی انجام می‌شود، مسیر بین پل ابوذر تا پل فلزی نیز آمد و شد خودروها متعادل است.

سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، در خیابان مسجدسید بار ترافیکی به سمت چهارراه تختی بسیار پر حجم است.

سرعت زیاد در رانندگی، شتاب برای رسیدن به حوادث است، عجله و شتاب زدگی هنگام رانندگی احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، در اینگونه مواقع تغییر ناگهانی مسیر نیز به طور معمول اتفاق افتاده و حوادث جبران‌ناپذیری را رقم می‌زند، پس بیایید به قوانین راهنکمایی و رانندگی احترام بگذاریم.  

ترافیک در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی بسیار سنگین است و هر لحظه به ترافیک خودروها افزوده می‌شود، خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

در خیابان شیخ صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.
در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است، جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته‌ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

کد خبر 355310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.