شهدای نیروی انتظامی پشتوانه معنوی برای کشور هستند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: شهدای نیروی انتظامی بدون تردید پشتوانه بزرگ معنوی برای کشور و نیروی نظامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی امروز(شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اظهار کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که باید همه چیز در مدار مطلوب و مناسب قرار گرفته باشد، نیروی انتظامی با کوله باری از تجربه، اعتقاد و تخصص به روز، ملجأ و پناه و نیروی قابل اعتماد مردم است.

وی افزود: بسیاری از شهدای نیروی انتظامی در گمنامی برای حفظ و دفاع از مرزهای میهن و امنیت کشور ایران به شهادت می رسند و این شهدا بی شک پشتوانه بزرگ معنوی برای همه مردم و نیروهای نظامی هستند.

 امام جمعه نطنز تصریح کرد: دشمن با همه توان و تجهیزات خود در مقابله با کشور ناکام ماند، چراکه هر کس در مسیر خدا بیاندیشد و عمل کند، دست خدا پشت سر او خواهد بود .

وی گفت: بدخواهان انقلاب، سلطنت طلب ها، منافقان داخلی و برخی کشورهای مرتجع منطقه به خیال باطل خود امروز که ما در اوج اقتدار هستیم در پی براندازی نظام برآمده اند و این ها از روز نخست از هیج تلاشی برای شکست آزادگی این ملت فرو گذار نکرده اند.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: البته ممکن است از دست غرب رهایی یابیم، اما باید مراقب غرب زدگان و دست پروردگان غرب که در پی اشرافی گری، تجمل گرایی و راحت طلبی هستند، باشیم.

وی تاکید کرد: آنچه باعث شده تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد اهداف و آرمان های امام راحل، سکان داری رهبر معظم انقلاب و همچنین وجود ملتی صبور، غیور، عاشورایی و نیروهای مسلح معتقد به مهدویت و عاشورا بوده است که با امیدی زنده و حقیقی دشمن را در هر میدانی با شکست روبه رو کرده اند.

امام جمعه نطنز ادامه داد: امروز در دنیا، جبهه ای به عنوان جبهه مقاومت شکل گرفته است که هیچ نیرویی قدرت مقابله با او را نخواهد داشت و در فراتر از قاره آسیا جبهه مقاومت سربلند، پیروز، شاداب و زنده است و شکست استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ماحصل پیروزی این مقاومت خواهد بود.

کد خبر 355284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.