نجمایی: موج فوتسال اصفهان از مهرماه آغاز شد

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال اصفهان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، موج فوتسال اصفهان با شروع لیگ برتر فوتسال نونهالان استان از هفته گذشته آغاز شد.

علی نجمایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آغاز لیگ های فوتسال استان اظهار کرد: از روز پنجشنبه -۱۲ مهرماه- لیگ برتر فوتسال نونهالان زیر ۱۴ استان به میزبانی شاهین شهر آغاز شد که ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: از روز گذشته -جمعه ۱۳ مهرماه- لیگ برتر نوجوانان استان به میزبانی شهر هرند شروع شد که در این رده هم ۱۰ تیم  حضور دارند. همچنین لیگ برتر جوانان استان شرکت ۱۰ تیم قرعه کشی شد و پس از تکمیل مدارک تیم ها آغاز خواهد شد. ضمن این که ساعت ۱۸ روز  یکشنبه - ۱۵ مهرماه- مراسم قرعه لیگ دسته یک استان با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود.

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال اصفهان تاکید کرد: با برنامه ریزی که با اعضای کمیته فوتسال داشتیم، سعی کردیم موج فوتسال اصفهان را با شروع چهار لیگ در مهرماه آغاز کنیم و از همین رو پس برگزاری هفته نخست لیگ نونهالان و نوجوانان، در هفته آینده لیگ برتر و لیگ دسته یک جوانان هم برگزار می شود.

نجمایی با اشاره به اینکه اصفهان همیشه در فوتسال پویایی زیادی دارد خاطر نشان کرد: ظرفیت فوتسال اصفهان را می شناسیم و باید برای این ظرفیت برنامه ریزی جامع و مدونی داشته باشیم. تیم های حاضر در لیگ های مختلف از بازیکنان و کادر فنی با تجربه ای برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود با دقت بیشتری برنامه ریزی کنیم و در اجرا بسیار تخصصی عمل کنیم.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی لیگ های نونهالان، نوجوانان و جوانان در تلاش هستیم تا لیگ بزرگسالان را در آبان ماه در قالب لیگ برتر و لیگ دسته یک راه اندازی کنیم.

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال اصفهان در خصوص میزبانی تیم های در لیگ های استان تصریح کرد: به دلیل صرفه جویی در هزینه تیم ها، در رده های نونهالان و جوانان مسابقات به صورت میزبان متمرکز  برگزار می شود، تا فشار زیادی به میزبان ها وارد نشود و بتوانند در آرامش و با برنامه ریزی مناسب پذیرای دیگر تیم ها در رده های سنی مختلف باشند.

نجمایی برگزاری لیگ برتر در سنین مختلف را به نفع فوتسال اصفهان دانست و اضافه کرد: سعی داریم با برگزاری لیگ برتر، فوتسال اصفهان را به سمت حرفه ای شدن ببریم و قصد نداریم فقط اسم لیگ برتر را یدک بکشیم، استعدادهایی که در فوتسال اصفهان حضور دارند باید از سنین پایین با شرایط حرفه ای بازی کنند تا در سنین بالاتر بتوانند در سطح اول فوتسال کشور رقابت کنند.

کد خبر 355276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.