رمز برطرف شدن مشکلات جامعه تقوای سیاسی، اقتصادی است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: رمز برطرف شدن مشکلات جامعه تقوای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: اقتصاد ملی ایران می تواند تحریم ها را شکست بدهد و به حتم شکست آمریکا را یکبار دیگر خواهیم دید.

امام جمعه نطنز به بخشی دیگر از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب به دشمن پیام قدرت بدهیم نه پیام ضعف چرا که هرجا دشمن متوجه قدرت ایران شد، عقب نشینی کرده و هرجا اختلاف و ضعف دید، جلو آمد.

وی با بیان اینکه به زودی جشن ۴۰ سالگی انقلاب در سراسر ایران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین به کوری چشم دشمنان نظام، نیروهای مسلح ایران اسلامی، تمامی سنگرهای مورد هدف را فتح خواهند کرد.

امینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه توانسته نسل سوم و چهارم را انقلابی تربیت و تحویل جامعه دهد، چراکه انقلاب به راحتی دست نیامده که به راحتی از دست بدهیم، فرزندان ایران با پیروی از ولی امر این انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی افزود: اجتماع سراسری بسیجیان نشان داد که برای ملت ایران، دین، استقلال، ولایت و عزت مهم تر از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه نطنز همچنین بر پیروی از فرماندهی کل قوا تاکید کرد و گفت: برای داشتن عزت باید گفتار و رفتار ولی امر را الگو قرار دهیم تا در جامعه اسلامی دچار ذلت نشویم.

وی گفت: رمز برطرف شدن مشکلات جامعه تقوای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

امینی با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظان امنیت هستند، وجود افراد هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را دچار آسیب می کنند و باید نیروی با قدرت بازدارنده در مقابل آنان ایستادگی کند و این رسالت و وظیفه ای سنگین است.

وی تصریح کرد: تامین آرامش و امنیت در جامعه بر دوش نیروی انتظامی است و تحقق این امر مستلزم فراهم آوردن امکانات و وجود افراد باتجربه و متخصص است.

کد خبر 355199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.