جهانیان به توان و قدرت نظامی ایران اعتراف کرده اند

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: جهانیان به توان و قدرت نظامی ایران اعتراف می کنند و دشمنان نیز برنامه ای برای جنگ نظامی با ایران ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اقدامات نظامی صورت گرفته در کشور و همچنین هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: جهانیان به توان و قدرت نظامی ایران اعتراف می کنند و دشمنان نیز برنامه ای برای جنگ نظامی با ایران ندارند، اما در صورتی که کشور ایران در جنگ وارد شود با اقتدار ایستادگی می کند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران مستقل است، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا قدرت نظامی وابستگی به دولت آمریکا دارد و هر گونه اقدام نظامی آن ها همواره با دولت آمریکا و رییس جمهور این کشور هماهنگ می شود، اما در ایران پرتاب موشک و هرگونه اقدام نظامی بدون هماهنگی با کشورهای استعماری و با استقلال کامل اجرا می شود.

وی ادامه داد: اقتدار همیشگی ایران در دنیا حفظ خواهد شد و با گذر از شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی سیلی محکمی به دشمنان ایران خواهد خورد و جلوی استعمار و  روحیه استکباری آن ها خواهیم ایستاد و قدرت نمایی های کاذب آن ها شکست می خورد.

حجت الاسلام رشیدیان به امنیت داخلی نیز اشاره کرد و یادآورشد: نیروی انتظامی با اجرای طرح و عملیات های انتظامی و همچنین تقدیم شهید به نظام امنیت داخلی را تامین کرده و مانع از ایجاد ناامنی های گسترده و به هم ریختگی و آشوب شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادی در خصوص جوانان گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان برای بخش های مختلف کشور یک ضرورت است و نباید جوانان کنار گذاشته شوند بلکه با بهره گیری از تجارت افراد سالمند و بازنشسته فعالیت ها را به دست جوانان سپرد.

امام جمعه تیران با بیان اینکه یک روز به نام روز عشایر و روستا نامگذاری شده، افزود: ۲۷ درصد از جمعیت کشور روستایی و عشایر هستند و باید نیازهای آن ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد و به رونق روستا نشینی در جهت تامین نیازهای آن ها و جلوگیری از مهاجرت توجه شود.

وی با اشاره به جمعیت ۶۰ درصدی روستاییان تیران و کرون خاطرنشان کرد: آبرسانی به مردم و تامین زیرساخت های مورد نیاز زندگی وسرمایه گذاری در روستاها باید فراهم شود که این موضوع به کاهش مهاجرت به شهرها کمک می کند.

کد خبر 355194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.