کالاهای احتکار شده به ارزش بیش از ۸ هزار میلیارد ریال کشف شد

رصدهای دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در اصفهان منجر به کشف بیش از ۲۶ مورد احتکار اقلام اساسی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با توجه به وضعیت متشنج بازار و سوء استفاده برخی افراد سودجو از شرایط به وجود آمده در راستای سازماندهی بازار و کمک به دستگاه های نظارتی، سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بارصدهای دقیق اطلاعاتی مقادیر زیادی کالاهای اساسی احتکار شده را کشف کردند.

از جمله این کالا ها لوازم خانگی (شامل یخچال، کولر گازی و آبی، لباسشویی، بخاری، اجاق گاز، آبگرمکن، پکیج)، لوازم یدکی خودرو (شامل لاستیک و تسمه)، موتورسیکلت، آهن آلات، دارو، مواد خوراکی (شامل برنج، آب معدنی و روغن)، پوشک بچه و... و. به ارزش بیش از ۸ هزار میلیارد ریال است.

این کشفیات در قالب ۲۶ مورد توسط سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) صورت گرفت، که پس از دریافت دستور قضایی و با هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت توقیف و مستندات پرونده‌های آن جهت رسیدگی تحویل مقام قضایی شد. امید است با برخورد قضایی و تدبیر مناسب مسئولان با بازگشت این اقلام به چرخه بازار مصرف، شاهدآرامش و ثبات قیمت کالاها باشیم.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از مردم شریف و شهید پرور استان تقاضا دارد در صورت مشاهده افراد فرصت طلب که در شرایط فعلی جنگ روانی و اقتصادی دشمنان، با احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز مردم به دنبال سوء استفاده و سودجویی هستند، از طریق شماره تلفن ۱۱۴ به ستاد خبری بسیج اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 355137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.