رزمایش بزرگ عاشورایی با حضور رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب امروز در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب امروز پنج‌شنبه- ۱۲ مهر- در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریورماه امسال در رزمایش «خدمت بسیجیان» شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

رزمایش بزرگ عاشورایی امروز با تجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور پایان می یابد. این رزمایش از ۹ شهریور در تمام استان ها آغاز شده است. در تهران همایش صد هزار نفری بسیجیان استان‌های تهران و البرز با حضور شرکت کنندگان در رزمایش «خدمت و اقتدار» در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۰۰:۰۰ ۰۱:۱۹

دانلود


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح دستاوردهای رزمایش خدمت و اقتدار گفت: در این مدت هزار و ۹۷۳ پروژه در بخش عمرانی انجام شد و ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز این طرح ها را مردم و خیرین تامین کردند.

سردار غیب پرور از ۱۶۸ هزار خدمت پزشکی و اجرای ۲۶ هزار برنامه فرهنگی خبر داد و افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی حدود هزار واحد کوچک تولیدی راه اندازی شد.

کد خبر 355108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.