۴۶۴ نفر در تصادفات اصفهان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری ۴۶۴ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان جان باختند.

علی سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال جاری ۴۶۴ نفر در حوادث ترافیکی جان باخته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۶ نفر زن و ۳۷۸ نفر مرد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات حوادث ترافیکی  استان با ۲۶۶ نفر در جاده‌های برون‌ شهری بوده است، ادامه داد: ۱۷۳ نفر در مسیرهای درون ‌شهری، سه نفر در جاده‌های روستایی و ۲۲ نفر در سایر جاده‌ها جان باخته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال جاری ۱۳ هزار و ۳۳۸ مصدوم مدعی تصادف به اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد سه هزار و ۷۴۸ نفر زن و ۹ هزار و ۵۹۰ نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۷.۷ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به جان باختن ۴۸ مرد در حوادث کار پنج ماه امسال اشاره کرد و گفت: تعداد فوتی‌های حوادث کار امسال نسبت به ۳۳ نفر فوتی حوادث سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

سلیمان‌پور با بیان اینکه برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی مهم‌ترین دلیل فوت شهروندان در حوادث کار استان اصفهان است، اضافه کرد: ضروری است که ایمنی کارگران، بیشتر از سوی کارفرمایان مورد توجه قرار گیرد.

وی آمار مصدومان حوادث کار استان اصفهان در پنج ماه امسال را یک هزار و ۲۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۷ نفر زن و یک هزار و ۱۷۲ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 354923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.