توسعه فضای گلخانه‌ای تیران و کرون در اولویت پروژه‌ها قرار دارد

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه فضای گلخانه ای در شهرستان تیران و کرون جز اولویت های اقتصادی و کشاورزی این شهرستان است که باید زیرساخت های آن از جمله گاز تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اجرای پروژه های گازرسانی در بخش کرون اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها، گاز مورد نیاز در بخش کشاورزی و مشترکان فراهم می شود.

وی افزود: توسعه فضای گلخانه ای در شهرستان تیران و کرون جز اولویت های اقتصادی و کشاورزی این شهرستان است که باید زیرساخت های آن از جمله گاز تامین شود که شرکت گاز با اجرای دو پروژه جدید در این بخش در تامین زیرساخت همکاری کرده است.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به کاهش دمای هوای در این منطقه همزمان با فصل زمستان، تصریح کرد: اهمیت تسریع در اجرای پروژه گاز رسانی از جهت کاهش دما و سردی هوا در فصل پاییز مورد توجه است تا اینکه در هنگام سرما افت فشار و مشکلی در گاز رسانی نباشد.

وی ادامه داد: اقدامات زیربنایی شرکت های خدمات رسانی شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل و سرعت کار را افزایش می دهد که در این خصوص شرکت گاز همکاری خوبی داشته است.

حججی با اشاره به وضع اقتصادی کشور و فعالیت صنعتگران و معیشت مردم، گفت: شرکت گاز در دریافت مطالبات مردم وضعیت تولید و معیشت مردم را مورد توجه قرار دهد و شرایط پرداخت بدهی قبوض را تسهیل کند.

کد خبر 354857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.