تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای رانندگان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای رانندگان آژانس و وانت‌بارها و پلاک‌های «ع» خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن پورسید آقایی اظهار کرد: با توجه به مصوبه طرح ترافیک قرار است برای آژانس‌ها، وانت‌بارها و خودروهای عمومی پلاک «ع» تخفیف ۵۰ درصدی تردد در طرح ترافیک لحاظ شود، اما رانندگان باز هم به این موضوع اعتراض کرده که با وجود تخفیف ۵۰ درصدی اما هزینه‌ها افزایش یافته است،

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورا در جلسه امروز _دوشنبه نهم مهرماه_ تخفیف ۷۰ درصدی برای آژانس‌ها، وانت‌بارها و پلاک‌های «ع» لحاظ می‌شود که البته این تخفیف منوط براین است که آن‌ها تردد خود را در سامانه شهرداری ثبت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ادامه داد: شهرداری تهران برای نظم‌دهی و ساماندهی حمل و نقل شهری، اقدام به ثبت تردد این خودروها در سامانه می‌کند. سامانه ثبت تردد کامیون‌ها که از اواخر مرداد ماه فعال است، تا ماه آینده نیز به طور رسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پورسیدآقایی اضافه کرد: خودروهایی می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند که حداقل سه سفر در روز داشته باشند. افرادی می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند که جابه‌جایی کالا و مسافر شغل آن‌ها باشد.

ارائه تخفیف طرح ترافیک به تاکسی های اینترنتی منوط به دریافت مجوز از شهرداری

وی در مورد تخفیف به تاکسی‌های اینترنتی، گفت: تاکسی‌های اینترنتی مجوزی از شهرداری ندارند و اگر مجوز بگیرند می‌توانند در قالب آژانس‌ها از این تخفیف بهره ببرند.

کد خبر 354848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.