نمایش ایستادگی در اهواز سرفراز

این بار انسانیت در لا به لای صدای هولناک گلوله‌ها مفقود نماند. سربازان وطن هدف رگبار تروریست‌ها بودند، اما هدف سربازان ما، نجات هموطنانشان از مقابل نامردانی بود که کورکورانه شلیک می‌کردند.

به گزارش ایمنا، حادثه آخرین روز شهریور ماه در اهواز، کام ایران را تلخ کرد اما دیدن تصاویری از غیرتمندی مردان وطن، احساس غرور را در همه ما برانگیخت. حالا مردانگی و ایستادگی‌ آنها سوژه نمایشگاه پوستری با عنوان «اهواز سرفراز» شده است.

مجتبی مجلسی، دبیر مجمع طراحان گرافیک اسلامی "آیه"، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجمع طراحان گرافیک اسلامی آیه در چند مقطع حساس به طراحی پوستر پرداختند که آخرین مورد طراحی پوستر به مناسبت حادثه تروریستی اهواز بوده است. پس از این رخداد، در کمتر از ۲۴ ساعت توانستیم ۷۰ پوستر تولید کنیم. این نمایشگاه هم در اصفهان و هم در تهران برگزار شده است.

مجلسی با بیان اینکه چنین نمایشگاه‌هایی در ساله‌های قبل نیز برگزار شده بودند، افرود: از جمله به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو و همچنین حمله موشکی به مواضع داعش، در "آیه" به تولید پوستر پرداختیم و در فضای شهری و یا در گالری به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که پس از پیگیری های مربوطه، پوسترهای این نمایشگاه نیز در فضای شهری به معرض نمایش گذاشته شوند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه پوستر «اهواز سرفراز» به همت خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان و با همکاری مجمع طراحان گرافیک اسلامی "آیه"، از ۷ تا ۱۷ مهر ماه، در گالری شماره یک عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 354793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.