کتاب‌های خوانده نشده، خوانده می‌شود

مدیر کتابخانه‌ مرکزی شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های موجود در کتابخانه مرکزی که تا کنون خوانده نشده است خبر داد و گفت: این نمایشگاه در آبان‌ماه سال جاری همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این کتابخانه برپا می‌شود.

طیبه فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور تشویق شهروندان به کتاب‌خوانی نمایشگاهی از کتاب هایی که در کتابخانه مرکزی وجود دارد و  تا کنون خوانده نشده است، برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی همچنین معرفی کتاب برتر و کتاب‌خوان برتر انجام می‌شود که این اقدام جهت تشویق کتابخوانان و اهل کتاب صورت می‌گیرد.

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ادامه داد: «رمان‌های محبوب من» نیز طرح ویژه دیگری است که در هفته کتاب‌خوانی اجرا و بهترین و پرمخاطب‌ترین رمان‌ها در فضای مجازی معرفی می‌شود.

فاطمی از برپایی جلسه معارفه بین رمان‌خوانان و رمان نویسان خبر داد و خاطرنشان کرد: بدون شک افراد اهل مطالعه و عاشق رمان، مشتاق دیدار نویسنده رمان مورد علاقه خود هستند که این موقعیت در هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی شهرداری اصفهان برای آن‌ها فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور جلب مشارکت مردمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گذر فرهنگی چهارباغ برنامه‌ای تحت عنوان نقش مطالعه در افزایش انسجام و مشارکت اجتماعی با همکاری مدیریت مشارکت‌های مردمی و کتابخانه مرکزی شهرداری برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: مشاوره کتاب درمانی، برگزاری مراسم یاد بود بزرگداشت خادمان کتاب و خیران کتابخانه ساز از دیگر برنامه‌های ویژه هفته کتاب‌خوانی است.

کد خبر 354784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.