هنر زیر گنبد های فیروزه ای اصفهان

زیر گنبد های فیروزه ای، در شهر فرهنگ و هنر هفته ای فرهنگی را پیش رو خواهیم داشت هفته ای پر از رنگ هایی که در دیوار های گالری ها در هم آمیخته می شوند و نور هایی که در صحنه تئاتر هنرنمایی می کنند و سینما که این روز ها پرده ای پر از هنر را به نمایش می گذارد.

به گزارش ایمنا، رویداد های فرهنگ و هنر در هفته پیش رو میزبان علاقه مندان به هنر خواهد بود.

در اولین روز این هفته تماشاخانه ماه افتتاح می شود و یک اتفاق خوب در فضای فرهنگ و هنر اصفهان رقم می خورد؛ ۷ مهر ساعت ۱۷ در تالار سعدی همراه با افتتاح تماشاخانه ماه از کتاب غلغله پریشان مجموعه نمایشنامه زنده یاد ابراهیم کریمی هسنیجه رونمایی می شود.

برنامه بزرگداشت مولانا و زادروز استاد شجریان ۸ مهر ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات دبستان ندای اسلام برگزار می شود همچنین در این روز خانه صفوی با همکاری موسسه فرهنگی هنری سرزمین قصه های کهن به مناسبت سالروز بزرگداشت مولانا، برنامه قصه خوانی با عنوان "قصه های شیرین" را ساعت ۱۸:۳۰ در ایوان صفوی برگزار می کند.

گالری ها:

نمایشگاه عکس " از شمال تا جنوب همراه با ۷۰ سال عکاسی" آثار اصغر علاقه مندی در گالری دیدار تا ۱۲ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان هنردوستان است.

نمایشگاه عکس "همیشه‌های هنوز" به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالری سعدی برپاشده و تا ۱۰ مهرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است.

نمایشگاه تابلوهای دکوراتیو "دژاوو" با آثاری از آناهیتا پاک نژاد نیز در نگارخانه سیتی سنتر تا ۱۰ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برپا شده است.

همچنین نمایشگاه "۱۱ نگاه" با آثاری از برگزیدگان مسابقه "از حیات تا ممات" تا ۱۳ مهر هرروز از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰  در موزه هنرهای معاصر اصفهان میزبان هنر دوستان است.

نمایشگاه "سه‌گانه رنج بازیگوشانه" با آثاری از علیرضا آدم بکان را تا ۲۳ مهرماه هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری امروز می توان دید.

نمایشگاه پوستر "اهواز سرافراز" از ۷ تا ۱۷ مهر در گالری شماره یک سعدی برگزار خواهد شد.

آثار نگارگری سمانه امیدزاد و آتوسا صادقیان از ۸ مهر در نقش خانه هنر های سنتی بر پا می شود.

تئاتر ها:

"تراژدی شیرین" نام نمایشی به نویسندگی محمدجواد صرامی و کارگردانی محمد رادمهر است که تا ۱۸ مهرماه هر شب رأس ساعت ۲۰ می‌توان در تالار سعدی به تماشای آن نشست.

نمایش "یه پنجره لالایی" به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی با کارگردانی ابراهیم حاج حیدری تا ۲۰ مهرماه هر شب رأس ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود.

نمایش "این قصه برای نخوابیدن است" به نویسندگی رضا بیات و کارگردانی فرشته شاه بندری نیز تا ۱۵ مهرماه هر شب رأس ساعت ۱۹ در سالن سوره به روی صحنه می‌رود.

نمایش "آهنگ های شکلاتی" اثری از اکبر رادی و به کارگردانی رادمهر کشانی از ۱۰ مهر در تالار هنر روی صحنه می رود.

نمایش "استرالیا" به کارگردانی پیمان کریمی و نویسندگی پیام لاریان از ۱۰ مهر در تماشاخانه ماه روی صحنه خواهد رفت.

سینما ها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم های جاده قدیم، سوفی و دیوانه، هشتگ، عرق سرد، مغز های کوچک زنگ زده، چراغ های ناتمام، دم سرخ ها، هزارپا، تنگه ابوقریب، کاتیوشا و همه چی عادیه، اکران می شود.

در سینما سپاهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، دم سرخ ها و هشتگ اکران می شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، دم سرخ ها، هشتگ، جاده قدیم، سوفی و دیوانه و شعله ور را اکران می کند و سینما فلسطین اصفهان مغز های کوچک زنگ زده را روی پرده دارد.

در سینما های شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغز های کوچک زنگ زده، دم سرخ ها، هشتگ، تنگه ابوقریب و خاله قورباغه، سینما یاسمن شاهین شهر مغز های کوچک زنگ زده و هشتگ و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغز های کوچک زنگ زده و هزارپا اکران می شود.

کد خبر 354650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.