پابه‌پای حریفان هستیم/برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت گفت: به جز یک بازی با پدیده که واقعاً از ما بهتر بودند، در بقیه بازی‌ها اگر بهتر از حریف نبودیم اما پا به پای آن ها بازی کردیم و برای همین نتایج تساوی به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب گردان پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: نتیجه بدی نبود اما چون دو بر صفر جلو بودیم و کار سخت شد و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند به خصوص در نیمه دوم می توانستیم در ضد حملات به گل‌های بیشتری برسیم. در کل بازی تماشاگرپسندی بود، پس از چندین تساوی پشت‌ سر هم برای کسب سه امتیاز به بازی آمده بودیم ولی متأسفانه اواخر بازی گل تساوی را دریافت کردیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: تقریباً در همه مسابقات مثل همین امروز بازی می‌کنیم و بازی را مدیریت می‌کنیم. به جز یک بازی با پدیده که واقعاً از ما بهتر بودند، در بقیه بازی‌ها اگر بهتر از حریف نبودیم اما پا به پای آن ها بازی کردیم و برای همین نتایج تساوی به دست می‌آوریم.

وی در مورد عدم حضورش در زمین پیش از شروع بازی، اظهار کرد: لباس دروازه بان تیم ذوب آهن ایراد داشت، از من خواهش کرد که پیراهنم را عوض کنم و من هم برای تعویض لباسم به رختکن رفتم.

کد خبر 354625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.