به بازیکنی که تلاش نمی کند بازی نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم، از همه بازیکنان انتظار دارم که در زمین زحمت بکشند و هرچه دارند را به نمایش بگذارند. اگر بازیکن این کارها را انجام دهد، به وی بازی می دهیم اما وقتی بازیکن نمی خواهد تلاش کند، چرا باید به وی بازی دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، موقعیت های زیادی خلق کردیم اما دروازه بان آن ها در این بازی شب خیلی خوبی داشت. اشتباهات انفرادی برای ما تبعات بدی داشت، تیم ذوب آهن طلسم شده است و بدشانسی های زیادی را می آورد. یکی دیگر از مشکلات ذوب آهن، منسجم نبودن دیوار دفاعی روی ضربه آزاد بود که باعث شد توپ به بازیکن ما برخورد کند و به گل تبدیل شود.

وی ادامه داد: روی گل دوم حریف هم یک اشتباه انفرادی دیگر داشتیم و با این که شوت بازیکن نفت آبادان به محلی که رشید شیرجه زده بود می رفت به یک بازیکن برخورد کرد و به گل تبدیل شد. نمی خواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی همه مسائل دست به دست هم داده تا امتیازات را از دست بدهیم و امشب هم دو امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. اما به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا از دل و جان مایه گذاشتند و بازی باخته را با تساوی عوض کردند.

سرمربی ذوب آهن افزود: باید اشتباهات انفرادی را از بازی بیرون کنیم و هرچقدر بیشتر تلاش کنیم، می توانیم به نتایج بهتری برسیم. اگر همه موقعیت ها را به درون چارچوب بزنیم، می توانیم امتیازات را بیشتر جمع کنیم و سایه بدشانسی را از سر تیم برداریم.

نمازی زاده خاطرنشان کرد: در جلسه فنی قبل از بازی، فرمول بردن بازی را به بازیکنان گفتم که اول گل نخوردن، دوم موقعیت سازی و سوم گلزنی بود. این فرمول بردن بازی است اما اشتباه کردیم و دو گل دریافت کردیم. اگر بازی را دوباره ببینید، دفاع های حریف را می بینید که چندین اشتباه داشتند اما ما از آن استفاده نکردیم. در طرف دیگر، در نیمه اول تمام حمله ها با ذوب آهن بود و توپ ها به گل تبدیل نشد اما آن ها روی دو حمله به گل رسیدند. باید در دفاع کردن بهتر باشیم و از اشتباهات کمتر ضربه بخوریم.

وی در مورد این که آیا با مسلمان مشکلی دارد یا خیر گفت: با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم، از همه بازیکنان انتظار دارم که در زمین زحمت بکشند و هرچه دارند را به نمایش بگذارند. اگر بازیکن این کارها را انجام دهد، به وی بازی می دهیم اما وقتی بازیکن نمی خواهد تلاش کند، چرا باید به وی بازی دهم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: با بازیکنانی که نمی خواهند، نمی شود بازی باخته را دو بر دو کرد. از حسینی انتظارات خیلی بالایی دارم و او امشب بهترین بازی خود را ارائه داد. اگر همه بازیکنان در همه بازی ها زحمت بکشند، بازی هایمان را خواهیم برد. بعد از تعطیلات مطمئنا خواهیم برد و این بازگشت به بازی، آغاز روند پیروزی ما است.

کد خبر 354617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.