تسلیم شدن در قاموس ملت عاشورایی ایران وجود ندارد

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: آمریکا، صهیونیست و اعراب مرتجعان منطقه بدانند که تسلیم شدن در قاموس ملت عاشورایی ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه طرح‌های جهان غرب در راستای سودمندی نظام سرمایه‌داری و جامعه بین‌المللی انجام می‌شود، اظهار کرد: نخبگان و صاحبان اندیشه سند FATF را به ضرر کشور می‌دانند و نمایندگان مجلس باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه اکنون دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: شرایط کنونی ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس است و باید جبهه مقاومت اقتصادی تشکیل شود.

وی افزود: حماسه دفاع مقدس درس بزرگی برای همه جهانیان بود و این حماسه عظیم یک الگو برای تاریخ است.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، تصریح کرد: تعرض به مردم در عملیات تروریستی در اهواز نشان از ضعف و زبونی دشمنان بود و با این اقدامات اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران شکسته نمی‌شود.

خطیب جمعه نطنز متذکر شد: دشمن به دنبال القای حس ناامیدی در بین مردم است و به خوبی می‌داند که پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین مردم هستند به همین دلیل زندگی و افکار مردم را مورد هدف قرار داده است.

امینی افزود: مواضع کشورهای دیگر پس از حمله نیز به خوبی نشان می‌دهد این حرکت رذیلانه از کجا آب می‌خورد که البته باید منتظر پاسخ سخت نیروهای انقلابی ایران هم باشند.

امام جمعه نطنز اظهار کرد: آمریکا، صهیونیست و اعراب مرتجعان منطقه باید بدانند که تسلیم شدن در قاموس ملت عاشورایی ایران وجود ندارد و این اقدامات غیرانسانی و به دور از هرگونه عقل و منطق نتیجه‌ای جز رسوایی خودشان نخواهد داشت. 

امینی با بیان اینکه ٩ مهرماه روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است، گفت: امروز تضعیف حق کودکان و نوجوانان جهانی شده است و امروز نمونه‌های آن را در آفریقا، آسیا، یمن، سوریه می‌بینیم.

کد خبر 354598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.