پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا میرداماد تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث این پارکینگ در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پارکینگ خیابان اردیبهشت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و تعداد ۱۰۵ خودرو را در خود جای خواهد داد، افزود: برای احداث این پارکینگ که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته، شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص پروژه ادامه خیابان زاهد تصریح کرد: ادامه خیابان زاهد حدفاصل خیابان‌های مسجدسید و فروغی جزء پروژه‌های منطقه یک شهرداری اصفهان لحاظ شده که طی سال‌های قبل بخش زیادی از آن انجام شده و تنها حدود یک کیلومتر آن باقی مانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: در صدد تامین منابع برای آزادسازی ادامه خیابان زاهدکه از بافت فرسوده عبور می کند، هستیم تا بتوانیم این پروژه را ظرف دو تا سه سال آینده به اتمام برسانیم.

وی از آغاز عملیات احداث کلکتور شرقی- غربی حدفاصل پل وحید تا سی و سه پل خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه که در شش ماهه دوم امسال کلید می‌خورد، اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شکرانی با بیان اینکه آسفالت معابر منطقه از جمله گذرهای فرعی و تعدادی از خیابان‌های اصلی با اعتباری افزون بر دو و نیم میلیارد تومان در دستور کار است، ادامه داد: عملیات احداث مسیر BRT خیابان مسجد سید یکی دیگر از پروژه‌های در دستور کار منطقه یک شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 354581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.