دشمنان انقلاب به دنبال بر هم زدن آرامش در کشور هستند

برخوار - امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه دشمن به هر طریق می خواهد به ایران ضربه بزند، گفت:‌ حمله تروریستی اهواز عمق کینه دشمن از نظام اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با محکوم کردن حمله ترورستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که باعث شهادت ۲۴ نفر از هموطنان شد، اظهار کرد: اگر رزمندگان در سوریه و عراق برای اخراج و نابودی گروه های تروریستی کمک نمی کردند از این نوع ناامنی ها در کشور فراوان بود و هر روز در گوشه و کنار مملکت شاهد به خاک و خون کشیدن عزیزانمان بودیم.

وی تصریح کرد: عجیب نیست که نظام سلطه این حمله تروریستی را محکوم نکرد چون از نظر آنها تروریست کسی است که در سیاست همگام آنها نباشد و در مقابل ظلم آنها می ایستد.

امام جمعه دولت آباد گفت: ملت ایران منتظر هستند دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور هر چه زودتر انتقام خون این شهدا را بگیرند و چنان درس عبرتی به تروریست‌ها بدهند که دیگر جرأت انجام چنین اقدامات کوری را نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: حضور و سخنرانی رییس جمهور در این نشست سبب شد بار دیگر صدای حق جمهوری اسلامی ایران به گوش دنیا برسد.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار اظهار کرد: آنچه که امسال در این نشست مشهود بود پراکندگی نظرات شرکت کنندگان بود و دشمنان نتوانستند اجماع بین المللی علیه ایران اسلامی به وجود بیاورند و علت اصلی عدم اجماع، رفتارهای رییس جمهور آمریکا است، چون اکثر مردم و سران کشورهای دنیا فهمیده اند ترامپ فردی متکبر و تاجر است و به همه مسائل از منظر کسب سود خود نگاه می کند و هر کجا منافع شخصی و منافع آمریکا اقتضا کند آنجا تلاش می کند و هر کجا منافعی نداشته باشد پا روی تمامی ارزش های الهی انسانی می گذارد و در صدد نابود کردن آن کشور برمی آید.

وی نمونه رفتارهای ترامپ را همراهی در کشتار مردم مظلوم و بی گناه یمن و افغانستان نام برد و افزود: آمریکا نه تنها جلوگیری نمی کند بلکه همراه آنها نیز می شود و مثل حمله عربستان به یمن که مردم شهید می شوند و آمریکا کمک تسلیحاتی به عربستان می کند و برای آنها مهم نیست که چه بر سر مردم یمن می‌آید.

حجت الاسلام محمود آبادی با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم.

کد خبر 354580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.