۵۰ درصد پروژه کندروی خیابان آتشگاه اجرا شده است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی کندرو خیابان آتشگاه که از خیابان سردار حجازی آغاز و تا انتهای مسیر آتشگاه امتداد دارد، یکی از پروژه‌های این منطقه به شمار می‌رود که تا کنون ۵۰ درصد آن اجرا شده است.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آزادسازی پروژه کندرو خیابان آتشگاه ضربتی نیست و به توجه به اینکه در اولویت دوم پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان قرار دارد، به تدریج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالانه اعتباری برای آزادسازی کندرو خیابان آتشگاه در نظر گرفته می‌شود تا مطابق آن بخشی از آزادسازی‌ها انجام شود، خاطرنشان کرد: امسال یک میلیارد تومان برای آزادسازی پروژه در نظر گرفته شد و برای سال آینده نیز ردیف اعتباری در بودجه منطقه لحاظ می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری ردیف اعتباری برای ساماندهی بخش‌هایی که آزادسازی شده بود، در نظر گرفته شد.

روحانی با اشاره به پروژه کلکتور انتقال آب در این منطقه، اظهار کرد: پروژه کلکتور انتقال آب در باند شمالی خیابان آتشگاه از مقابل کوه آتشگاه تا نزدیک خیابان سردار مظاهری اجرا می‌شود و تعداد هفت حلقه چاه را به منظور هم‌پوشانی عملیات آب‌رسانی با هم مرتبط می‌کند؛ در حال حاضر طراحی و برآورد پروژه کلکتور انتقال آب انجام شده و در مرحله تعیین پیمانکار است.

وی به احداث خیابان سردار ترک لادانی (خیابان آذر مهر) حدفاصل بین کندرو خیام و خیابان شهید حجازی اشاره و تصریح کرد: تنها یک پلاک برای تکمیل آزادسازی مسیر این خیابان باقی مانده که به محض انجام، عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 354576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.