موفقیت کانون ها در ایجاد شبکه به هم پیوسته است

تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: موفقیت کارآمد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایجاد شبکه به هم پیوسته بین این نهادها است.

اقبال صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: کانون های مساجد در بخش های مختلف استان به ویژه بخش های محروم تشکیل شده و برنامه های فرهنگی اجرا می کنند.

وی افزود: موفقیت کارآمد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایجاد شبکه به هم پیوسته بین این نهادها است تا اینکه در یک شبکه گسترده خدمات فرهنگی و هنری انجام و مخاطبان در این مجموعه عظیم از برنامه های متنوعی استفاده کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت کیفیت فعالیت های فرهنگی و هنری بر کمیت توسعه کانون های مساجد، تصریح کرد: نگاه کمی و گسترش تعداد کانون های مساجد به اندازه کیفیت فعالیت های آن ها کارآمد نیست و باید نسبت به کیفیت بخشی فعالیت های این مراکز توجه و اقدام شود.

وی ادامه داد: تدوین چشم انداز و اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد حرکتی ارزشمند برای ارتقاء کیفی فعالیت های این مراکز است و باید به موضوع آموزش و ارتقاء کیفیت این دسته از سازمان های مردم نهاد توجه شود تا کارآمدی بیشتری داشته باشند.

صالحی با اشاره به هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: این هیئت که با حضور مدیران بیش از ۱۵ نهاد اجرایی در کشور و همچنین مدیران کل در استان ها تشکیل می شود فرصتی برای رفع نیازهای کانون های مساجد است تا با هم اندیشی و هم افزایی بین بخشی به رونق فعالیت های این مراکز بیفزایند.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی عضو این هیئت نسبت به رفع نیازهای کانون های مساجد مسئول بوده و برای اختصاص امکانات و خدمات خود به این مراکز همکاری داشته باشند.

صالحی ادامه داد: باید همکاری بخش صنعت، فعالان اقتصادی و سایر نهادهای اداری استان اصفهان و شهرستان ها برای کمک به توسعه فعالیت های فرهنگی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت بگیرد.

کد خبر 354536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.