سقف ثبت نام راهپیمایی اربعین برای اصفهانی ها تعیین نشده است

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران برای ثبت‌نام و شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین تنها از طریق سامانه سماح اقدام کنند.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه زائران برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین فقط از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند، اظهار کرد: از شب گذشته سامانه سماح ثبت نام را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مراقب باشند گرفتار افراد فرصت طلب نشوند و برای ثبت نام از طریق سامانه سماح اقدام کنند، افزود: سماح تنها سامانه رسمی ثبت نام متقاضیان برای شرکت در مراسم اربعین است و برای ثبت نام، هیچ محدودیت زمانی تعیین نشده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه  زائران در مرحله ورود به سامانه سماح، ثبت نام کرده  و در مرحله دوم از طریق درگاه اینترنتی سامانه، هزینه را پرداخت می کنند و در مرحله سوم مدارک خود را به دفاتر زیارتی تعیین شده، ارایه می دهند افزود:  کل هزینه ثبت نام  ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان است.

وی افزود: زائران برای صدور روادید و هزینه‌های بیمه، بهداشت و خدمات درمانی  ۲۰ هزار تومان، فرایند اجرایی ۱۴ هزار تومان و ۴۰ دلار برای خدمات سفارت پرداخت می کنند.

زاهدی با بیان اینکه ویزای صادره زائران اربعین از تاریخ صدور دارای سه ماه اعتبار است، ادامه داد: زائران عتبات طی این مدت می توانند به عراق سفر کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته  از طریق ثبت نام در سامانه سماح ۶۰ هزار نفر زائر اصفهانی برای حضور در آیین جهانی اربعین راهی عتبات عالیات شدند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه برای راهپیمایی اربعین امسال برای ثبت نام مردم اصفهان محدودیت تعداد تعیین نشده است، اضافه کرد: هر تعداد از شهروندان اصفهان که تمایل دارند می توانند در این راهپیمایی حضور یابند.

کد خبر 354484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.