ایرانی‌ها خوشی را دوست دارند، اما نه به قیمت ذلت

استاندار اصفهان گفت: دشمن درصدد است با ایجاد تحریم ها و جنگ اقتصادی به مردم فشار بیاورد و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، با وجود اینکه بسیاری رشادتها و از خود گذشتگی ها را از مردم ایران دیده اند، اما باز هم در تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با تبریک این روز به ساحت همه بزرگان و تلاشگران ایثارگر و خانواده شهدا گفت: امروز نیز  مردم، اسلام و ایران عزیز مورد تهاجم استکبار جهانی است.

وی افزود: اگر چه در پایان شهریور ۱۳۵۹صدام با تحریک قدرتهای جهانی به خاک ایران حمله کرد و البته بعد از هشت سال با تحمل شکست سنگین، جنگ را پایان داد، اما دشمن در طول سالیان گذشته با عناوین مختلف سعی در ضربه زدن به ایران را داشته، هر چند همواره با هوشیاری مردم صحنه را با شکست ترک کرده است. 

استاندار اصفهان افزود: کاخ سفید نشینان هنوز هم در فکر ادامه سیاست های گذشته خود هستند، با این حال این بار جنگ، جنگ اقتصادی است و نه جنگ سیاسی یا فرهنگی.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است با ایجاد تحریم ها و جنگ اقتصادی به مردم فشار بیاورد و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، با وجود اینکه بسیاری رشادتها و از خود گذشتگی ها را از مردم ایران دیده اند، اما باز هم در تلاش هستند.

مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: این مردم پیرو امام علی (ع) هستند که حاضر بود آنچه در تعلق دنیوی است را در نصف روز بدهد، اما تن به ذلت ندهد، حال چنین ملتی چگونه حاضر خواهد شد تن به ذلت بدهد؟

وی تأکید کرد: انسان خوشی‌ها را دوست دارد، اما در آزادگی نه در ذلت، ایرانی‌ها هم خوشی را دوست دارند، اما نه به قیمت ذلت؛ در زمان حمله صدام، دشمن فکر می‌کرد ظرف چهار روز به تهران می رسد، اما نه تنها آن روز این یک باور نادرست بود، بلکه امروز نیز پس از گذشت ۴۰ سال، توانمندی ما بسیار بیشتر شده است.

استاندار اصفهان گفت: ترامپ امروز در کاخ سفید در ظاهر حکومت می کند و عربده می کشد که در این سال به مردم ایران فشار می آورد و این فشارها نظام جمهوری اسلامی را مختل می کند، اما ما اعلام می کنیم سرتاسر ایران در مقابل این فشارها ایستاده است.

مهرعلیزاده تأکید کرد: مردم ما مسلح به ایمان هستند و آنچه خط پیامبر(ص) و امام علی(ع) بوده را ادامه می دهند، امیدوار هستم با شروع مهرماه و حضور جوانان در دانشگاه ها و مدارس آن بسیجی که لازمه مقاومت و خواست امام رحمت الله است، حول رهبری شکل بگیرد و پیش برود.

وی با اعلام اینکه فردا در رسانه‌ها در خصوص طرح جدید آب نیز سخن خواهد گفت، افزود: همچنان که آیت الله طباطبایی نژاد نیز فرمودند، امیدوارم با تدابیر آقای شهردار  که اینجا حاضر هستند، سال آینده جایگاهی برای حضور مردم در مراسم رژه تعبیه شود. 

کد خبر 353924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.