پیکر جان باختگان برای شناسایی به اصفهان منتقل شد+تصاویر

نطنز-رییس بیمارستان فاطمیه بادرود گفت: پیکر مسافران اتوبوس تهران-کرمان جهت شناسایی از بیمارستان فاطمیه بادرود به اصفهان انتقال داده شدند.

سهیلا ساربانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: در حادثه شب گذشته در آزادراه کاشان -نطنز (کیلومتر دو ورودی بادرود) که یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت تعاونی هفت  (عدل) از تهران عازم کرمان بود در برخورد با کامیون حامل سوخت دچار حریق شد و متاسفانه تعداد ۱۹ نفر از مسافران اتوبوس به طرز بسیار دلخراشی جان باخته اند.

وی افزود: ۲۲ نفر از مصدومان حادثه نیز توسط ماموران اورژانس و امداد و نجات جاده ای جهت درمان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

رییس بیمارستان فاطمیه بادرود تصریح کرد: از تعداد افراد بستری شده ۹ نفر به دلیل شرایط جسمی(سوختگی) و صدمات وارده به سر  به بیمارستان های کاشان و اصفهان اعزام شدند.

وی گفت: دو نفر به علت سوختگی ۳۰ تا ۴۰ درصد به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان و هفت نفر دیگر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شدند.

ساربانی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز تعداد ۱۹ پیکر از مسافران جان باخته به سردخانه های بیمارستان فاطمیه و شهرداری بادرود، خالدآباد، اریسمان، ده آباد منتقل شد و صبح امروز(سه شنبه) پیکر جان باختگان که به لحاظ شناسایی وضعیت مناسبی نداشتند، جهت آزمایش DNA به اصفهان انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه قالب مصدومان بستری شده در بیمارستان فاطمیه بادرود افراد جوان بین ۱۵ تا ۴۲ ساله بودند، ادامه داد: دو مصدوم ۵۰ ساله و ۵۷ ساله نیز در جمع افراد بستری شده، وجود دارند.

به گزارش ایمنا؛ شامگاه گذشته یک اتوبوس مسافر بری در آزادراه کاشان- نطنز با یک کامیون حمل سوخت برخورد کرد. این اتوبوس مسافربری از  شرکت تعاونی شماره هفت و از تهران به کرمان در حال حرکت بوده است که بر اثر بی‌احتیاطی پس از برخورد با قسمت عقب تانکر حمل سوخت، واژگون شده و در باند مخالف آتش گرفته است.

کد خبر 353687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.