طرح" بصیرت عاشورایی" در ۶۰ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح بصیرت عاشورایی در روزهای تاسوعا و عاشورا در ۶۰ امامزاده شاخص استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با بیان اینکه در این ایام مراسم عزاداری در تمام امامزاده‌های استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد:  حتی درروستاهای خالی از سکنه نیز این مراسم‌ها به دلیل بازگشت اهالی در این ایام برگزار خواهد شد.

وی همچنین به راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این خیمه‌ها به سوالات شرعی و دینی زائران پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تبلیغات منفی در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه علیه امام حسین (ع) انجام و افکار نوجوان و جوانان را مشوش می کند، گفت: باید توجه داشت که مردم ایران در این زمینه بصیرت لازم را دارند اما برای پوشش بهتر همه اقشار روحانیون و مبلغان دینی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در طرح بصیرت اهداف امام حسین (ع)، اهمیت فریضه نماز و امر به معرف و نهی از منکر را بیان خواهند کرد .

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی امسال در ۶۰ امامزاده برگزار می‌شود، گفت: کمک به هیئات مذهبی محدود است و حداقل کمک به این هیئات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: موکب اوقاف و امور خیریه اصفهان نیز در ایام تاسوعا و عاشوا در انگورستان ملک میزبان هیات مذهبی خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه روز یازدهم برنامه رهروان زینبی را در آستان متبرکه حضرت زینب (س)خواهیم داشت، اضافه کرد:  همزمان  این برنامه در همه شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 353685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.