۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
شهرضا بوی شهادت گرفت+تصاویر

شهرضا – امروز با دیگر شهر سرداران شهید میزبان یکی از کبوتران سبک بال دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، شاید سال‌ها از آن دوران حماسه و خون گذشته باشد، اما هنوز هم در هوای تو نفس می‌کشیم.

هنوز هم یاد و نام توست که زینت هر محفل است و همچنان خاطره رشادت‌های آن سال‌ اطمینان بخش این روزهای ما است.

شاید رفتن تو و گذر ایام دل غفلت زده ما را به فراموشی سپارد، اما داستان رشادت‌های تو قرن‌ها بر تارک ایران می‌درخشد و خاطره بودنت، زمزمه لالایی مادران است.

و تو ای شهید، ای پاسدار ارزش‌ها و ای میراث‌دار خوبی‌ها، آدمیان اسیر در پنجه خاک را چه رسد که درک مقام والای تو کنند، که در جهان کسی به منزلت تو نیست.

امروز بار دیگر دیار «شهید همت» میزبان یکی از کبوتران عاشقی بود که با آمدنش بوی «دهلاویه» و «خرمشهر» و خاطره «فتح المبین» و «مجنون» و «خیبر» را آورد.

امروز مردم شهرضا پیکر مطهر شهید «نبی‌الله محسنی» را در آغوش کشیدند، فرزندی از دیار شهرضا که پس از ۳۶ سال، بار دیگر به سرزمین مادری بازگشت.

به گزارش ایمنا، شهید نبی‌الله محسنی یکی از ۱۴ شهید تازه نفحص شده است که در حدود ۳۶ سال قبل در عملیات «محرم» به درجه رفیع شهدت نائل شد.

پیکر پاک این شهید پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در میان استقبال باشکوه مردم شهرضا وارد این شهرستان شد؛ صبح روز چهارشنبه – ۲۸ شهریور نیز مراسم بزرگداشتی در گروه رزمی مهندسی سپاه شهرضا برای این شهید برگزار و عصر همان روز از مسیر جاده روستایی این شهرستان، برای تدفین به سوی زادگاهش، روستای «هونجان» منتقل می‌شود.

کد خبر 353671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.